Backup terug zetten lukt me niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Carina1

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2001
Hallo

Ik heb het volgende gedaan:

Windows 7 opnieuw op mijn pc gezet maar heb aangegeven dat ik mijn bestanden wil houden.
nu heb ik windows 7 op de c schijf staan en mijn backup staat op de d schijf.
als mijn programma`s en mappen zitten nu in de d maar ik weet niet hoe ik ze nu weer gesorteerd in de c krijg.
ik heb bestanden terugplaatsen gedaan maar ik krijg bv afbeeldingen niet in de afbeeldingen map en word bestanden niet in de word map enz.

op mijn bestanden in de backup zitten wel allemaal slotjes.
Hoop dat iemand iets van mijn verhaal begrijpt en mij kan helpen.
bvd
gr Carina

Heb je een backup geschreven naar D of heb je gewoon handmatig wat bestanden gekopieërd? Het laatste lijkt het geval te zijn. En heb je echt kopieërd, of alleen snelkoppelingen gemaakt? Indien je Windows opnieuw gaat installeren en je wil je bestanden houden, dan dient de backup gewoon als beveiliging. Ik vrees, dat je iets anders hebt gedaan, en dat je niet zomaar, indien überhaupt, aan je gegevens kan komen.

Hoi lutz

Ik heb Windows systeemherstel gedaan met behoud van mijn bestanden. ( De pc vroeg wil je je bestanden behouden klik.....of wil je windows er helemaal opnieuw opzetten klik.... ik heb gekozen voor bestanden te houden)De bestanden heb ik ook allemaal nog en ik kan ze in de badkuip ook openen maar weet niet hoe ik ze terug moet zetten. Of heb ik het dan toch niet goed gedaan en is er niets meer te redden? Alle hulp is welkom. Gr. Carina

Laatst bewerkt:
Heb je een bestand systeem hersteld of Windows opnieuw geïnstalleerd (met behoud van je gegevens of zonder behoud van je gegevens)? Dat zijn twee verschillende operatie's.
Bij een herstel operatie blijven je programma's geïnstalleerd, bij een nieuwe installatie zonder gegevens behoud niet. Dus vandaar mijn vraag...

Hersteld met gegevens allen mijn programma's zijn niet meer geïnstalleerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan