backup terugplaatsen lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

gunvg

Gebruiker
Lid geworden
24 okt 2006
Berichten
11
Hallo,
Na eerst een backup te hebben gemaakt via backupcentrum (vista home) op mijn externe HDD heb ik vervolgens de C-drive geformatteerd en vista opnieuw geïnstalleerd. Als ik nu via backupcentrum deze bestanden wil terugplaatsen krijgen ik de melding dat er geen backups beschikbaar zijn op deze computer. Als ik dan via geavanceerd terugzetten de optie "bestanden van een backup die op een andere computer zijn gemaakt" probeer dan kan ik wel naar mijn externe HDD gaan, maar ik krijg opnieuw diezelfde melding. Via verkenner zie ik wel op de externe HDD de map "Backup Set 2009-08-29 162854 staan met daarin 2 subfolders nl.: Backupfiles (met 622 Backupfiles) en een folder Catalogs.
Ik heb al geprobeerd om de volledige Backupset te kopiëren naar mijn D-drive n van hieruit terug te zetten, maar dit helpt ook niet en verder heb ik al geprobeerd om op te starten vanaf de windows DVD en zo via herstellen de backup terug te plaatsen maar ook dit lukt niet. Ik weet ook wel dat ik alles manueel kan terugplaatsen maar het betreft hier in totaal 122 Gig en dat zie ik niet zitten. Kan er mij hier iemand helpen of bestaat er software waarmee ik dit kan oplossen?
 
Je kunt het volgende proberen.
In Programma's en onderdelen selekteer je links Windows-onderdelen in- of uitschakelen en schakel Beheer van verwisselbare opslag in.
 
Heb dit geprobeerd, maar lukt nog steeds niet. Ik ben nu begonnen met alles manueel terug te plaatsen. Vista sucks!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan