Backup terugzetten op RAID0 SSD

Status
Niet open voor verdere reacties.

Barry74

Gebruiker
Lid geworden
10 sep 2006
Berichten
83
Hallo,

Ik heb een backup gemaakt van mijn Raid 0 SSD configuratie ( 2 maal intel x25-m 80Gb ) en dat ging naar mij weten goed met Acronis True Image 2009.
Alleen een backup terugzetten gaat niet aangezien Acronis geen Raid 0 ziet maar de afzonderlijke drives.

Hoe is dit te verhelpen of is er misschien een ander backup programma wat dit probleem niet heeft?
 
Laatst bewerkt:
Niemand die een backup programma weet voor het goed backuppen en restoren van een Raid 0 SSD set? Zelfs Mycom kom me geen goed antwoord geven hierop.
 
Hey Barry,

Ik wil dit dus ook proberen met exact dezelfde setup (2x INTEL-X25 160GB), maar iedere keer dat ik begin om een backup te maken van mijn C drive krijg ik een FREEZE en kan ik niet eens meer in mijn taakbeheer komen. Heeft dit te maken dat er in de SSD raid 0 configuratie een soort van 100MB vrij wordt gehouden die het programma niet in kijken kan?

Mijn systeem specs:

Windows 7 64 bit
Gigabyte X58-UD5 Moederbord
2x intel X-25 postvile op Raid 0 (via de intel raid)
 
Hoi Accept, tegenwoordig met windows 7 maak ik mijn backup met het bijgeleverde backup en restore en dan een system image, werkt ideaal met als enige nadeel dat je bij mijn weten maar 1 backup per station ermee kan maken.

Groetjes,
Barry
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan