backup terugzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

tessab

Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2002
hallo allemaal,
allereerst wil ik iedereen bedanken voor de reacties op ons probleem. Echt super hoe snel er reacties komen en er mogelijke oplossingen geboden worden.
Nu hebben we dus dmv de cdrom xp opnieuw geinstalleerd en zodra die de 1e keer opnieuw gaat opstarten kan je inderdaad dmv F8 de schijf laten formatteren. (je moet dan uit een aantal opties kiezen)
Nou lukte dat allemaal (geloven we) en krijgen we xp er weer op. Toen wilden we dus een backup (.bkf bestand van de D-schijf) terug gaan zetten en welke optie we ook kiezen (in het menu van een backup terugzetten) .......... de comp is er een uur mee druk en alle instellingen zijn nog hetzelfde hoewel zelfs de gegevens van een later tijdstip dan de backup er wel naartoe worden gebracht!!!! Dat zou dus helemaal niet moeten want nu staat nog ergens alle troep (die de reden was van de HER-installatie!!!) ergens op de C-schijf.
Ik weet het, het is een gecompliceerd verhaal en hoop dat er iemand is die het toch nog snapt.........
Als we nu dus willen opstarten moeten we dus eerst kiezen uit 2 bestureingssystemen: win xp pro en win xp pro!!! Slaat dus nergens op maar wel heeeeel erg lastig en dat willen we weg hebben.
Wie komt hier nog wijs uit en kan ons een advies geven.
* Hoe krijg ik weer 1 besturingssysteem op de comp
* Hoe kan ik op de goede manier een backup file terugzetten
* en waar maak ik die 6 opstartdiskettes van win xp aan...........
Verder hebben we geen oude comp, lijkt er geen virus op te zitten en volgens mij ook geen beschadigde zaken......
WIE HELPT???????????????????????
Tessa

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan