Backup van Outlook 2007 maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

duuren1974

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2005
Voordat ik mijn PC ga herinstalleren (windows vista) zou ik graag al mijn Outlook 2007 gegevens willen backuppen (berichten, contacten, accounts, agenda-items etc).

Hoe kan ik dit het beste doen? Zodat ik straks na de herinstallatie van Office alles weer terug heb.

Dit is uitgebreid te vinden via Google.

Laatst bewerkt:
Het zou wel leuk zijn als mensen zelf iets opzoeken over onderwerpen die al zo vaak langs gekomen zijn. Dat voorkomt ook veel domme vragen, zoal pas geleden nog : "Hoe kan ik email ontvangen?". Dus is dit forum voor 90% overbodig.

Laatst bewerkt:
Dan nu maar het antwoord: kopieer de huidige outlook.pst naar externe harddisk of usbstick. Doe dit eventueel ook met de archive.pst.

Installeer Windows, installeer Office + Outlook opnieuw en overschrijf de dan nieuw gemaakte outlook.pst en de archive.pst met de gemaakte backups.

Beide bestanden zijn te vinden in

C:\gebruikers\jouw naam\appdata\local\microsoft\outlook

is de map appdata niet zichtbaar in de verkenner dan moet je in de verkenner bij 'organiseren', 'map-en zoekopties', 'weergave', even een 'bolletje zetten' bij 'verborgen mappen en bestanden weergeven'.

Laatst bewerkt:
Domme vragen bestaan niet. Domme antwoorden wel!

En wat de één voor stomheid weggooit, raapt de ander voor wijsheid op!

Als het zo vaak voorbij gekomen is op dit forum, waarom is het dan bar slecht te vinden via de zoekfunctie? Beetje jammer zo'n reactie. Maar ach, het zegt meer over de zender (krolik) dan over de ontvanger...

gast0225, bedankt voor je behulpzaamheid. De campagne van SIRE is weer niet voor niets blijkt wel 'hoe gaan we om met aardige mensen?'

Laatst bewerkt:
Dus is dit forum voor 90% overbodig.

En toch kom je hier met regelmaat, of is het een manier om je van de straat te houden! :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan