backup van windows werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

arzu

Gebruiker
Lid geworden
10 dec 2001
Berichten
112
Ik wil een complete backup maken, dat kan met windows 7 met het commando BACKUPS echter ik krijg de melding "een van de backupbestanden kan niet worden gemaakt" en "kan opdracht niet uitvoeren door een fout in een IO apparaat" (0x8007045D) Ik heb de externe USB harddisk inmiddels NTFS geformatterd, maar dat helpt niet. Wie helpt?
 
Probeer eens het volgende : open cmd als administator type in: chkdsk /f /r
Daarna krijg je de vraag om het uit te voeren na herstart.
Deze scan duurt heel erg lang.... daarna kun je waarschijnlijk de backup uitvoeren.
Deze fout ontstaat als een backup niet volledig uitgevoerd is, en daarna kun je zo'n foutmelding krijgen

Succes
 
de foutmelding komt vrij kort nadat ie is begonnen is. Eerst zie je wat meldingen als "bezig met voorbereiding, en verzamelen gegevens "ofzo, maar dan komt opeens de foutmelding. Waarschijnlijk als ie begint met het benaderen van de schijf. Enfin, ik zal chkdsk eens proberen; bedankt voor de hint
 
Helaas, chkdsk vindt geen foute clusters, en het maken van een backup lukt nog steeds niet. Ben al druk aan het zoeken naar alternatieven om een backup te maken, maar het zou toch gewoon in windows moeten werken! De externe harddisk is gewoon goed. Iemand nog een idee?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan