backup van xp zelf is die goed?

Status
Niet open voor verdere reacties.

cako

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2009
Berichten
32
hallo,

ik had een vraag over de backup van windows xp zelf bij systeem werkset. hoe goed is deze? slaat hij bestanden, programmas en drivers op? slaat hij deze zo op een cd op dat de backup makkelijk weer terug te zetten is ?

alvast bedankt!
 
Volgens mij kun je zelf instellen waarvan hij een back-up maakt. anders zou je eens Norton Ghost of PC angel kunnen gebruiken, Als het alleen om bestanden gaat is de Windows XP backup goed. je kunt ook met rar een backup maken.
 
als je de back-up wilt terug zetten moet je wel dezelfde Windows versie installeren.
Zelf zou ik voor een image gaan...dan is het cd erin en opstarten.
Installeren en gereed.....zelfs je complete windows wordt dan terug gezet.
 
thanx, maar ik wou graag ook de teken programmas op de pc behouden. het is namelijk een bedrijfs pc en al de cd's van drivers en xp zijn kwijt. nu het nog kan wou ik dit gewoon bewaren voor het geval dat. zou dit mogelijk zijn via windows backup en dan branden op een 8gb cdtje of met ghost maar dan op een externe schijf? heb momenteel geen schijf en zou het op een cd willen doen.
 
Zoals Puppie en ik zeggen kun je Ghost gebruiken, maar natuurlijk ook PC angel. Anders bestaan er weinig andere opties
 
acronis manager is in het Nederlands en goed....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan