Backup XP restored maar waar dan??

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Berichten
4.439
Ik heb van een HD C: van drie gebruikers de favorieten en mijn documenten geback-upt met Back-up van XP naar een andere HD F: die ik aan de computer heb gehangen waarop ook XP staat. Nu heb ik de computer HD C: opnieuw met xp pro geïnstalleerd, heb de drie gebruikers weer ingevoerd en probeer de gegevens te restoren naar de drie gebruikers. Dus van de aangehangen HD F: naar de computer HD C:

Ik start Back-up van XP op op C: zoek de back-up op de aangehangen HD=F: geef aan waar de back-up naar toe moet en klik vervolgens op OK waarna de restore begint. Als alles klaar is zijn volgens het programma alle gegevens per gebruiker teruggezet maar als ik ga kijken op de oorspronkelijk plek waar ze dan horen te staan is er niets te vinden. Wat doe ik fout en hoe moet het dan wel?? Moet ik van af F restoren?? Of moet ik opstarten via de aangehangen HD F:die dan uiteraard C: wordt. Wat maf dat zoiets makkelijks zo ingewikkeld lijkt te zijn, eerlijk gezegd voorlopig schande over de kwaliteit van Windows XP back-up programma de zoveelste zogenaamde ingebouwde veiligheid die de boel weer verneukt. Maar misschien zie en doe ik het verkeerd. (hoop ik)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan