backup

Status
Niet open voor verdere reacties.

mitch49

Gebruiker
Lid geworden
28 aug 2007
hallo ik heb een vraag. ik heb windows vista . ik heb voor een tyd geleden een backup gemaakt en op usb stick gezet, nu wil ik die weer terug zetten en weet niet hoe het in zijn werk gaat, teminste niet meer zo goed, vergeten. ik heb daar de software van vista premium op staan en heb die nodig om te upgraden, die stond in de digital locker maar is niet meer zodoende. kan iemand mij hiermee helpen dank u.

Welk progamma heb je gebruikt om te backuppen? want er zijn zoveel daarvoor.

Delta Hawk

hallo delta hawk, bedankt voor de reactie op mijn vraag. ik had toen windows live oncare. met een jaarlijkse licentie. ik heb daar altyd backups mee gemaakt ook op dvd en later ook op usb stick gezet.

hallo delta hawk. bedankt voor de link, mijn engels is niet zo denderend hoor, maar wat ik zo beetje begrijp is dat ik het met windows live oncare kan doen. als ik het goed begrijp. dus dan instaleer ik windows live oncare nog eens die dvd heb ik nog, maar zonder licentie, mischien lukt het. dank je.

hallo delta hawk. ja het is me via oncare gelukt bestanden terug te zetten. maar het brobleem is nu dat ik de software niet meer terug vind hangt mischien ergens anders uit. nu mijn vraag ik heb die licentie dus in 2008 gekocht, digital gekregen en de upgrade schijf heb ik ook nog maar heb je niets aan zonder de software. kan iemand me zeggen waar ik me melden kan voor te vragen of er wat aan te doen is, mischien wie weet???? dank u

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan