Backuppen van Outlook ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Besturingssysteem
Win 11
Wie heeft een prog om Outlook op te slaan. Microsoft heeft er zelf een maar die kan ik na installatie niet meer terugvinden en alles gaat te snel om het te volgen... ook niet erg slim bedacht. Ik vind het bestandwel terug nota bene in outlook zelf bij de andere data dat lijkt me niet echt de bedoeling en zal, ook wel niet kloppen... er is een prog voor outlook om op te slaan weet alleen niet meer hoet het heet. voor O. express is er ook een.......
grt elbert kok

je kunt gewoon je .pst file opslaan en eventueel je .pab

Start>progs>Bureauacc.>Systeemwerkset>Wizardbestanden en instellingen overzetten

Klik op volgende

Oude Computer
(duurt even)
Een andere lokatie kiezen

Dan kies je een plekje waar je het bestand wil hebben, bijvoorbeeld: C:\mijn documenten\emailbackup

Vink dan "bestanden en instellingen" aan en "ik wil zelf bestanden en inst kiezen...."
Kies dan voor Microsoft outlook
En hij maakt een backup voor je, dat is inclusief de instellingen.

Als je deze wil herstellen, kies je in het begin voor nieuwe comp en dan zoek je het bestand op.

Dan heb je al je instellingen en emails terug, zoals je het nu hebt...

Suc6!

Bas

Geplaatst door m@rio
je kunt gewoon je .pst file opslaan en eventueel je .pab

klopt dat gebeurt ook met dat windows proggie maar dan vind ik het terug in de outlook files en bovendien weet ik niet hoe het weer terug moet worden gezet.Ik back up met iomega quiksync 3

Maar er bestaat toch ook een commercieel proggie, ik kan dat alleen niet meer vinden.

Dat programma heb ik maar kan het na install absoluut niet meer terug vinden, vind wel backups in het bestand van outlook maar dat slaat natuurlijk nertgens op het moet naar een andere partitie zodat je kan restoren...maar hoe dan ??

Het programma wat bedoelt wordt is hetzelfde als het aloude Outlook Backup. Je vindt het terug(na installeren) in Outlook onder: Bestand>Reservekopie. Dat was voorheen Backup. Als je dus op Reservekopie klikt dan opent het progje en klik je dan op Opties dan kun je instellen welke mappen (persoonlijke- en archiefmappen) gebackupt moeten worden. Onder Bestandslocatie kun je aangeven op welke partitie de backup moet worden gemaakt.

Ik kan met dat progje niet restoren, dan krijg ik de mededeling dat het al is geopend en dat ik naar beeld>> mappenlijst moet>> omg hoe krijgen ze het voorelkaar om zo ingewikkeld te doen dat ik het niet meer begrijp.

En waar staat nou precies de outlookfile met de mappen inhoud?? Doc. and settings >> appl>>microsoft>> outlook inhoud (Kb) komt niet overeen met de werkelijkheid.... wat een gedoe allemaal weer.. grt elbert

Ik heb het gevonden nu dus alleen nog hoe restore je met dat microsoft progje?????

als je het progje start, dan komt er links in beeld eigenlijk 2x Outlook (verkennerachtige omgeving -> mappen). De ene rij is de huidige versie, de andere de backup. Middels bijv. slepen kun je een oude map over de nieuwe heenzetten of vv.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan