backweb

Status
Niet open voor verdere reacties.

g.vanherk1

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2001
hoi helpmijers,

hier is hij weer ons aller problemen bertje.

ik heb gisteren een optische muis gekocht van logitech.
als ik hem installeer van bijgeleverde cd rom krijg ik de melding>>in BACKWEB-8876480. EXE<< is een fout opgetreden, en moet worden afgesloten.

dus ik kan mijn muis niet goed installeren. wat is hier aan te doen.

ik kan mijn muis niet goed afstellen, in plaats van 3 regels pakt hij 7 regels, en bij mijn fotos slaat hij er constand een over.

ik draai op windows xp pro

bedankt alvast

bert

no problem,

Backweb : is met Logitech meegeleverde (redelijk onschuldige) spyware die je op de hoogte houdt van nieuwere drivers. Welk stuurprogramma van Logitech heb je voor je muis ? (MW975NL is de laatste driver voor het muisje)

regels : klik rechts op het witte muisje op je taakbalk en kies voor "eigenschappen voor muis", dan tabblad "knoppen" en dan zie je iets onder het midden het aantal regels dat 'ie scrolt. Dit kan je daar veranderen naar 3.

Backweb kan je uitvinken middels start -> uitvoeren en MSconfig, maar ik adviseer je backweb NIET te verwijderen van je systeem. Het kan probleempjes veroorzaken zoals jij ze nu hebt.................

Zou kunnen dat de driver niet voor Xp is...als je eens naar de Logitech site gaat en daar de xp driver download lukt het misschien wel.

o ja,
het bestandje mw9.75nl is 6.25 MB groot. Kan je 'm niet vinden of twijfel je welke je moet hebben, dan "gil" maar even, dan mail ik 'm je wel.

bedankt jongens

heb bestand bij logitech opgehaald.

werkt perfect nu

bedankt voor de moeite

bertus

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan