Bad-ass systeem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wil je die trouwens zelf kopen?
Is het trouwens niet een beetje veel te veel geld voor een pc?
 
god o god, lekker niet over nagedacht systeem is dit zeg: een 1200W voeding, slaat nergens op, aan 700W heb je meer dan genoeg. Een OCZ SSD, ook nooit aan beginnen. Moederbord: als je in deze prijsklasse gaat zitten neem je toch gelijk een Z77 chipset. En de videokaart kan inderdaad stukken goedkoper, en daar komt bij de een crossfire van HD7950's voor dezelfde prijs veel beter presteert ;)
 
Tja, ik heb deze setup binnen 5 minuten gemaakt en er niet echt over na gedacht.
 
En het doel van deze topic is........?
 
Een basis geven voor een goed systeem. Maar als je wil mag dit topic ook weg ofzo hoor.
 
Ja dat is mij ook een beetje ontgaan. Neigt een beetje naar een soort Best Buy Guide, maar dan wel erg slecht en ondoordacht.
 
Basis geven voor een goed systeem van bijna 1800 euro. Mij ontgaat de "basis" dan even.
 
Niet iedereen wil 150 euro uitgeven aan een behuizing als je tevens voor de helft een prima behuizing kunt kopen! Ziet er nog steeds ondoordacht uit. Neem eens een kijkje in de Best Buy Guide van Tweakers.net: linkje
 
Dit onderwerp gaat weer eens nergens over.... Ik denk dat 8GB genoeg!!!!
 
Tja, ik heb deze setup binnen 5 minuten gemaakt en er niet echt over na gedacht.


Dus je verzint wat in 5 minuten waar je niet over nadenkt en knalt hem dan maar op Helpmij ?
Ik heb de moderator van deze sectie maar verzocht hem te sluiten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan