bad hostings

kenikavanbis

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 mei 2007
Ik zit verveeld met een hosting die alles doet om uren aan te rekenen.
website werkt dan al maanden geen communicatie en op eens uit het niets http500 .
hosting waar ik momenteel nog niet de naam wil van noemen.
Het lijkt erop dat zij containers gebruiken en eigenlijk niet van afkennen verkeerde chown certificaten voor elk subdomain een plesk panneel die include path gebruikt en zo fouten veroorzaakt enz enz.
een ander hosting waar het annuleren van een hosting blijft aanslepen zonder reactie.
Mij lijkt het dat de markt een beetje verziekt raakt door mensen met te veel ai en te weinig kennis ter zake.

Merken jullie dit ook dat er meer cowboys dan bedrijven zijn.

Ik heb zelf sinds 1999 een, afbouwend nu, webhosting bedrijf en hoor al jaren klachten over cowboys en klanten die zo blij waren dat wij wisten waar we het over hadden en ze niet het vel over de neus haalden,

Nog steeds is het zo makkelijk en goedkoop een vps'je te regelen plesk of directadmin er op te gooien en hop we zijn een webhoster.

Ik zou je aanraden een eigen vps te regelen en weg te gaan bij dat soort partijen. Zoveel fijner controle te hebben ondanks de leercurve. En je hebt e.e.a. zo door. Mocht je wat pointers willen geef maar een gil.

een installattie verslag was leuk en mijn grote zorg is ik kan mijn bed niet maken bij een vps dat is mijn grootste bezorgdheid , pointers zegt mij niet veel . ik heb wel al iets horen waaien van proxmox al ben ik enkel vertrouwt met vmware .

Terug
Bovenaan Onderaan