Bad video driver met Minecraft

Status
Niet open voor verdere reacties.

svh101

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2011
Berichten
120
Hey,
Ik heb een dag geleden minecraft gecocht maar dit spel kan ik niet spelen

Details:
Minecraft: Minecraft Beta 1.5
OS: Windows Vista (x86) version 6.0
Java: 1.6.0_21, Sun Microsystems Inc.
VM: Java HotSpot™ Client VM (mixed mode, sharing), Sun Microsystems Inc.
LWJGL: 2.4.2
[failed to get system properties (java.lang.NullPointerException)]

org.lwjgl.LWJGLException: Pixel format not accelerated
at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.nChoosePixelFormat(Native Method)
at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.choosePixelFormat(WindowsPeerInfo.java:52)
at org.lwjgl.opengl.WindowsDisplay.createWindow(WindowsDisplay.java:185)
at org.lwjgl.opengl.Display.createWindow(Display.java:311)
at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:856)
at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:784)
at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:765)
at net.minecraft.client.Minecraft.a(SourceFile:196)
at net.minecraft.client.Minecraft.run(SourceFile:554)
at java.lang.Thread.run(Unknown Source)

ik heb een nvidia video kaart

Help Mij AUB
alvast bedankt
 
Je zal moeten kijken of je pc voldoet aan alle systeemeisen voor dit spel.

Je hebt nVidia kaart, maar welke en welke heb je min nodig.
 
Ik heb nog gegooglet en kon de minimun eisen niet vinden, maar denk zelf wel dat het weinig is.
 
Minimum Requirements: CPU: 1.5 GHz multi-core processor, 2.0 GHz single-core processor
RAM/Memory: 1.0 GB for Xp, 1.5 GB for Windows 7-32 bit, 2.0 GB for Vista/Mac OS, 3.0 GB for Windows 7-64 bit
Graphic card: Must support OpenGL 1.4 or better Hard Drive Space: 80 MB of free space (might need more as Notch might add more stuff later on)

Recommended Requirements: (game should be running at least 60 fps, or 30 fps when it is loading chunks)
CPU: 2.0 GHz multi-core processor, 2.5 GHz single-core processor
RAM/Memory: 2.0 GB for Xp, 3.0 GB for Vista/Win 7/Mac OS, 4.0 GB for all 64-bit Operating Systems
Graphic Card: ATI/Nvidia independent card that support OpenGL 2.0 with 128 MB of dedicated G-RAM
Hard Drive Space: 256 MB of free space.

Oftewel die stellen idd niet veel voor.Zal een driver probleem zijn.
 
Laatst bewerkt:
Ik speelde minecraft ook je videokaart is gewoon te oud voor het spel koop een nieuw video kaart, gebeurde ook bij mij toen ik met een oude pc ging spelen minecraft lijkt wel dat het met slechte videokaart kan ondersteund worden maar je hebt ook de snelheid nodig de spel gebruikt veel geheugen.

ik denk niet dat er problemen zijn met drivers maar met de videocard koop gewoon een nieuwe video kaart nvidia 5500gt is al genoeg voor dat spel.
 
Ik vindt knap dat computerfreaker deze conlusie trekt zonder ook maar enig idee te hebben over welk systeem het hier gaat.

Weet je wel hoe lang het geleden is dat er videokaarten waren met alleen maar opengl1.4?En dat is de minimale eis voor deze game.Dan zou ts een pc hebben uit jaar.......oud?En dat met een OS als Vista.
 
ja je hebt gelijk sorry maar met mijn OUDE pc met oude grafische kaart werkt het wel prima.

tegenwoordig heb ik wel een betere pc.
 
ik heb 2 dagen geleden een nieuwe video kaart geinstaleerd een NVIDIA GeForce4 MX 4000 maar het zelfde probleem.dus ik zoek een driver voor windows vista
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan