Bad_Pool_Caller

Status
Niet open voor verdere reacties.

yurisloerie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 aug 2007
Berichten
4
hallo,

Ik heb sinds gisteren een probleem met mijn pc. Telkens als ik op msn online ga stopt mijn pc er binnen 20 seconden mee (zolang ik op offline weergeven staat gebeurd er niets!). Er verschijnt dan een blauw scherm met een hele lap tekst. Boven aan staat dan "Bad_Pool_Caller" en een lange code die begint met 0x000000C2. Ik heb zelf een beetje gegoogled en daaruit blijkt dat het om een probleem met pas geinstalleerde hardware gaat. Maar ik heb de afgelopen 2 maanden geen nieuwe hardware meer aangesloten. Ik heb ook opgezocht wat de lange code op het blauwe scherm betekent. Dit zou betekenen dat mijn pc geheugen vrij probeert maken dat al vrij is.

Is dit probleem op te lossen zonder windows helemaal opnieuw te installeren? Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen!

Alvast Bedankt
Yuri
 
Hoi !


Dit: http://support.microsoft.com/kb/314492 al gelezen, en de juiste parameters geven je een goede indicatie van wat er fout zit.

Meestal een geheugen-probleem, naar mijn ervaring.

Dus: graag volledige informatie !


Greetz,

Harry
 
Laatst bewerkt:
heej

ik heb de code helemaal opgeschreven:
0x000000C2 (0x00000007, 0x00000CD4, 0x00000000, 0x824A88E4)

ik hoop dat je me hiermee verder kunt helpen

Yuri
 
Hoi !

Vervelend: maar een eerste parameter 0x00000007 is zo ongeveer de enigste die niet wordt weergegeven.

Toevallig gisteren een stuurprogramma geinstalleerd/geupdate ?

Zo ja, verwijder dat dan eens.

Zo nee, gebruik systeemherstel en ga terug naar de dag voordat het probleem optrad.
http://www.computertaal.info/modules/articles/article.php?id=500


Greetz,

Harry.
 
Heej

ik heb heb de laatste tijd niks geinstalleerd of ge-update. Is er een manier om te kijken wanneer ik voor het laatst een stuurprogramma heb geinstalleerd of ge-update? misschien dat ik onbewust iets heb ge-update!
ik heb het ook al geprobeerd met een systeem herstelpunt. ik ben terug gegaan tot 5 dagen voordat het probleem voor het eerst optrad, maar het probleem blijft nog steeds!
ik vind het erg gek dat het probleem ook alleen optreed als ik online ga met windows live messenger, maar zolang ik op offline weergeven blijf staan is er niks aan de hand!

Ik hoop dat er nog een paar mogelijkheden zijn.

Groeten Yuri
 
Hoi !

Dan zou ik in elk geval Live! Messenger es de-installeren, CCleaner draaien en opnieuw installeren.

Greetz,

Harry.
 
ik heb alles van wlm gedeïnstalleerd en Ccleaner eroverheen laten gaan en toen weer geinstalleerd maar het probleem blijft. nu heb ik uit nieuwsgierigheid eens Msn 7.5 geinstalleerd. Hiermee kan ik dus wel gewoon online komen. Dan maar even zonder wlm denk ik als er geen oplossing te vinden is!

GrOeten

Yuri
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan