Balk met bladwijzers is verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lila B

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2010
Hallo, ik werk al een jaar of twee met windows internet explorer. Al mijn veelgebruikte websites markeerde ik met een knopje : "bladwijzer voor deze pagina toevoegen". Ik had dan ook een knopje "bladwijzers" dat ik opende om naar die websites te gaan. De balk met dat knopje stond onder de menubalk. De hele balk is nu verdwenen. Weet iemand hoe ik die kan terughalen ? De helpsite van mcrosoft kent het woord bladwijzer niet.
Vriendeliijke groeten,
Lila B

Als je rechtsklikt naast een lege tab (uitgaande van IE8) kan je dan je "Werkbalk favorieten" niet weer aanvinken?

Werkbalk favorieten heb ik. Het was een knopje waar "bladwijzers" op stond. Als ik een interessante webstek had, dan klikte ik op dat knopje en dan kon ik een "bladwijzer voor deze pagina toevoegen". Onder die knop had ik al mijn materiaal opgeslagen, in plaats van onder favorieten. Nu ben ik die gegevens kwijt. Ze zitten niet onder favorieten. Waar zou ik dat knopje kunnen terugvinden ?

Bij mij ziet het er zo uit:
k99k6s.png

En met de menubalk aan kan het ook zo:
2vt63ys.png

Favorieten zijn niet verdwenen. Maar daar zit niets in, omdat ik daar nooit iets in gestopt heb. Weet iemand waar ik het knopje "bladwijzers" kan terugvinden ? Daar ziiten al mijn "favorieten" in.

IE gebruikt al jaren favorieten en geen bladwijzers. Firefox gebruikt wel de term bladwijzers.
Het is voor mij dan ook een raadsel welke knop je bedoeld. :confused:

Wellicht handig om je bladwijzers/favorieten gewoon in de browser te zetten. Zijn ze ook nog eens makkelijk te exporteren mochten ze eens overgezet moeten worden naar een ander systeem.

@ Mickeys Monkey : als ik rechtsklik boven, dan zie ik de woorden " google toolbar", maar ik kan ze niet aanvinken. Eronder staat" werkbalken vergrendelen" wel aangevinkt. Moet ik daar in gaan zoeken ? Of moet ik de google toolbar opnieuw installeren ?
@ maniac : als ik mijn bladwijzers terug heb, ga ik ze overzetten naar de favorieten, zeker weten. Ik heb soms heel hard ruzie met Vista, moeilijk over te schakelen vanuit XP vind ik.
Zonnige groetjes van Lila B

Lieve Mickeys Monkey :) Ik heb je link gevolgd en de Google Toolbar opnieuw geïnstalleerd :D Ra, ra ? Ze is er weer, de balk?
En rechts boven de bladwijzerknop. En als ik ze opendoe.... dan zijn al mijn linkjes daar weer :love:
Hartelijk bedankt aan jullie allemaal !
Lila B:)

Bijlagen

• toolbar.jpg
    toolbar.jpg
    91,5 KB · Weergaven: 102
:thumb:
Maar waar gebruik je die toolbar eigenlijk voor? Alleen voor de bladwijzers?
Zie zoveel mensen met één of meerdere toolbars en meestal weten ze niet eens waar het vandaan komt en ze doen er niets mee. :D

Edit: als je op de foto klikt wordt ie wel groter, is prima te zien.

:D Ik weet zelfs niet waar die toolbar vandaan komt :d Heb dus alleen knopje bladwijzer ontdekt blijkbaar. Als 't vakantie wordt, snuffel ik wel info op over de Google Toolbar :)
Bedankt in ieder geval !
Lila B;)

Persoonlijk verwijder ik toolbars altijd. De meeste komen mee met installaties van andere software, daarom installeer ik altijd alles op de geavanceerde/expert/handmatige manier. Dat is vaak de enige weg om dat soort toolbars en andere 'onzin' uit te zetten.
En als je er eenmaal bekend mee bent kan iedereen het. :)
Vroeger waren de toolbars wel nuttig zodat je direct kon zoeken, via Google of een ander. Maar tegenwoordig hebben alle browsers de meeste toolbarfuncties (mail, pop-up blokkering, zoekfunctie) wel standaard er in zitten.

:D Ik weet zelfs niet waar die toolbar vandaan komt :d Heb dus alleen knopje bladwijzer ontdekt blijkbaar. Als 't vakantie wordt, snuffel ik wel info op over de Google Toolbar :)
Bedankt in ieder geval !
Lila B;)

Google Toolbar wordt soms als cadeautje mee geinstalleerd met een ander programma. Vaak wordt gevraagd of je dan Google Toolbar wel of niet wilt installeren. Meestal staat het vinkje standaard aangevinkt en daarna zal Google Toolbar geinstalleerd worden. Waarschijnlijk heb jij dit ooit zo gedaan.

Maar ik zou ook favorieten gebruiken, veel handiger. En je kunt hiervan een backup maken en eventueel overzetten naar een andere PC.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan