Balkje beeldresolutie zit vast: resolutie niet te te verhogen...

• Onderwerp starter Onderwerp starter Daza
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Daza

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2010
Hallo,

Ik hoop dat iemand mij kan helpen:
Ik heb met het programma "EasyCleaner" mijn laptop opgeschoond. Maar toen ik mijn laptop opnieuw opstartte was de schermresolutie naar de laagste stand verzet. Wanneer ik probeer deze te verhogen naar de originele waarde, kan ik het balkje niet bewegen. Heeft iemand een idee? Pas op, ik ben een echte pc-leek....

Alvast bedankt!
Daza

Hi,

't beste zou je met systeemherstel teruggaan naar een stand voordat de easycleaner er op kwam, of voordat dat je de easycleaner gedraaid hebt.

Wil je dat niet doen dan moet je waarschijnlijk de drivers van het grafische/videogedeelte opnieuw installeren; het register is denk ik onverstandig gecleaned

Nu dit gebeurd is raad ik je aan de cleaner niet meer te gebruiken maar de meer gewaardeerde ccleaner te gebruiken.( ccleaner , maar dat is verder helemaal aan jou.

als het systeem is herteld middels systeem herstel en je gaat Ccleaner gebruiken dan:

maak in de verkenner in de map van Ccleaner een mapje aan en noem dit backup.
Als dit is gebeurd, klik op het icoontje van Ccleaner (buroblad) en start de tool.
Klik onderin op "Analyseer" en vervolgens rechtsonder op "schoonmaken". Wacht tot de actie is voltooid.

Klik nu links in beeld op het icoontje van register (blauwe blokjes) en daarna onderin op: "scan naar problemen". Laat de tool zijn werk doen en als het gereed is kies je rechtsonder voor: "herstel geselecteerde problemen".

Ccleaner antwoordt met : "Wilt u de wijzigingen etc. etc. opslaan in een backup bestand?"
Kies : "Ja."

Ccleaner antwoordt met een popup. Check of de backup in de goede map terecht komt. -> de map die je zelf hebt aangemaakt, zo nee, zorg dat in het venstertje jouw eigen gemaakte backupmap als doelmap komt te staan.

Hierna verschijnt een venstertje met 3 opties, kies de middelste: "Herstel alle geselecteerde fouten".

Er wordt om een bevestiging gevraagd, kies "Ja".

Als de klus geklaard is, doe je ditzelfde nog een keer! Dit herhaal je totdat er geen fouten meer worden gevonden.

Herhaal daarna nog eenmaal stap 1 en 2 zoals hierboven vermeld (analyseer en scan naar problemen actie)

Voer verder geen enkele andere optie van Ccleaner uit, je zou je systeem ermee omzeep kunnen helpen. Doe alleen wat ik je adviseerde, dan kan er niets mis gaan.

Laatst bewerkt:
Jullie zijn geweldig!
Echt super bedankt!!

Ik heb inmiddels van ook anderen op mijn kop gekregen betreffende easycleaner.
Nogmaals bedankt

Daza

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan