balls of steel

Status
Niet open voor verdere reacties.

lars eelsing

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 apr 2005
ik heb een geweldig mooi flipperkastspel,maar heb een probleem,ik kan het spel niet installeren.als ik de originele cd-rom erin doe geeft de computer de volgende melding aan c:\windows\system32\autoexec.nt.Wie oh wie kan mij hiermee helpen.Het gaat om het spel Balls of steel.

Kan het zijn dat je onder NTFS draait.

Zo ja, dan weet ik dat balls of steel niet draait. Deze heeft een FAT nodig, onder NTFS werkt het spel hellaas niet.

Ik heb sinds kort Balls of Steel op 2 win xp draaien en draait wel op ntfs.Hetgeen dat je moet doen is je videokaart updaten(drivers)Installeren en een patch installeren.Als je nog intresse hebt kan ik wel die patch naar je mailen.Vervolgens ga je naar het pictogram van Ball op je bureaublad klik met rechtermuisknop en dan naar eigenschappen tab Compatibiliteit Dit programma uitvoeren in deze compatibiliteitsmodus,Windows 98/Windows Me.

Groet Wimay

Laatst bewerkt:
Dat is dan nog niet zo heel lang, want dat spel is toch al redelijk bejaard.:D

Dat klopt ik had het spel nog van toen ik met win me werkte,maar ze zeurden thuis of ik het ook onder xp kon installeren.En nu draait het naar volle tevredenheid sinds vorige maand.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan