balm fast user

Status
Niet open voor verdere reacties.

tintin

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2003
hoi

heb een probleem en ik denk dat het aan het programma "balm fast user" ligt die in een mapje zit dat DOES DEAD TEAM heet.
ik heb sinds kort een zeer irritante startpagina als ik explorer opstart dan krijg ik eerst een zoekbalk onderin het beeld met de naam "contexualsearch" en de starpagina blijft wit en boven in de blauwe balk staat "ongeldige syntax"

ik heb al van alles geprobeerd hijackthis adaware spybot alles
maar het wil er niet uit
als ik het bovengenoemde programma wil verwijderen
krijg ik de melding dat ie het programma niet kan verwijderen .

ik wil hier graag vanaf

dus wie wil en kan me ff helpen!

bvd..

Geplaatst door SJJ
Ál geprobeerd in veilige modus?

bedankt voor je reactie!!

heb het wel geprobeerd maar niet gelukt,zal wel weer wat verkeerds hebben gedaan,maar mischien kan je mij vertellen hoe je opstart in veilige modus en wat daar in precies te doen,bang dat ik ben dat ik wat verkeerds uit m'n pc verwijderd!!

en moet je nog wat doen om de pc daarna weer normaal op te starten ?

Geplaatst door tintin
... bang dat ik ben dat ik wat verkeerds uit m'n pc verwijderd!!

Dan kun je echt beter het advies opvolgen dat je eerder al van Wim1960 kreeg. Naar het volgende topic gaan dus en dan precies doen wat daar in het eerste bericht wordt beschreven: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=157005
Een expert vertelt je dan precies wat je wel en niet moet verwijderen en hoe je dat moet doen. Succes!

Je kan in de veilige modus komen door tijdens het opstarten herhaaldelijk op F8 te drukken. Windows start dan op met alleen de hoogst noodzakelijke programma's. Vandaar dat het mogelijk is dat het programma dat je wilt verwijderen niet in gebruik is.

Voor normaal opstarten daarna kan je je pc gewoon opnieuw opstarten.

Wat je ook even kan doe is klikken op Start en kiezen voor uitvoeren. Typ daar msconfig en klik OK. Ga nu naar het tabblad Opstarten en kijk of het programma dat je niet verwijderd krijgt er bij staat. Als dat zo is haal het vinkje dan weg en start je pc opnieuw op. Het programma start nu niet automatisch. Misschien kan je het dan wel verwijderen.

bedankt voor je reactie

daar heb ik al een paar keer m'n hijackthis log geplaatst en ben ook zeer goed geholpen
alleen begrijp ik nu dat het probleem dus eigenlijk is dat ik niet precies weet hoe op te starten in de veilige modus....

ben ook maar een echte pc prutser!!:confused:

In de veilige modus komen kan dus zo:
Je kan in de veilige modus komen door tijdens het opstarten herhaaldelijk op F8 te drukken. Windows start dan op met alleen de hoogst noodzakelijke programma's. Vandaar dat het mogelijk is dat het programma dat je wilt verwijderen niet in gebruik is.

Geplaatst door Wim1960

Voor normaal opstarten daarna kan je je pc gewoon opnieuw opstarten.

Wat je ook even kan doe is klikken op Start en kiezen voor uitvoeren. Typ daar msconfig en klik OK. Ga nu naar het tabblad Opstarten en kijk of het programma dat je niet verwijderd krijgt er bij staat. Als dat zo is haal het vinkje dan weg en start je pc opnieuw op. Het programma start nu niet automatisch. Misschien kan je het dan wel verwijderen.

bedankt voor je reactie

heb het gedaan en het programmaatje stond er dus bij en heb het uitgevinkt ga nu m'n pc opnieuw opstarten..

en dan proberen het te helemaal te verwijderen!!!

1000x dank!!!

:thumb: :thumb: :thumb: :thumb:

ben ik weer!!

het is dus nog niet weg.:( :(
en kan dus het mapje does dead team ook niet verwijderen.
als ik dan weer in start,uitvoeren,msconfig
staat het programaatje balm fast user er 2x 1x uitgevinkt en de andere aangevinkt..

dus dan toch maar in veilige modus proberen op te starten!!!

ga me best weer doen!!!

tot later maar weer!!

Je kan ook hijack draaien en hem daar weggooien als ie er in staat, maar ik vind het wat vertrouwder als Pieter er even naar heeft gekeken. Volgens mij doet ie het graag voor ons allemaal.

Graag gedaan we zijn er om elkaar door heen te slepen:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan