Lampie173
Gebruiker
- Lid geworden
- 21 jan 2012
- Besturingssysteem
- Windows 11 Pro
- Office versie
- Office 365
Beste allemaal,
In bijgevoegd bestand zou ik een aantal bankzaken op een rijtje willen zetten!
In werkblad 1 staan diverse bereiken zoals: Huishouden, Anders(1,2,3), Sparen, Opname enz.
De bovenste 3 bereiken zijn: Inkomsten, Betaalrekening en Spaarrekening.
Het is de bedoeling dat de in werkblad 1 gemaakte wijzigingen die in 1e regel genoemde bereiken ingevuld worden.
In het bestand zijn wat voorbeelden handmatig ingevuld.
In de bovenste 3 bereiken zijn de formules voor mij geen probleem geweest, na wat puzzelen overigens.
Ik zou op weg geholpen willen worden om dit te realiseren.
Ook lukt het mij niet om een afboeking v/d betaalrekening en een opname v/d spaarrekening zo uitgelijnd te krijgen met de andere bedragen. Ik heb diverse getalnotaties gemaakt, maar dan nog geen resultaat.
Als vast bedankt voor het lezen,
Groet,
Toon
In bijgevoegd bestand zou ik een aantal bankzaken op een rijtje willen zetten!

In werkblad 1 staan diverse bereiken zoals: Huishouden, Anders(1,2,3), Sparen, Opname enz.
De bovenste 3 bereiken zijn: Inkomsten, Betaalrekening en Spaarrekening.
Het is de bedoeling dat de in werkblad 1 gemaakte wijzigingen die in 1e regel genoemde bereiken ingevuld worden.
In het bestand zijn wat voorbeelden handmatig ingevuld.
In de bovenste 3 bereiken zijn de formules voor mij geen probleem geweest, na wat puzzelen overigens.
Ik zou op weg geholpen willen worden om dit te realiseren.
Ook lukt het mij niet om een afboeking v/d betaalrekening en een opname v/d spaarrekening zo uitgelijnd te krijgen met de andere bedragen. Ik heb diverse getalnotaties gemaakt, maar dan nog geen resultaat.
Als vast bedankt voor het lezen,
Groet,
Toon