BANNER in de weg voor inschrijvingsformulier

Status
Niet open voor verdere reacties.

flamgen

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2008
Beste,

Ik werk met Mozilla Firefox.
Het volgende blijft maar duren :
Bij het openen van een inschrijvingsblad staat er steeds een BANNER in de weg om alle velden te kunnen invullen.
Zie volgend voorbeeld : URL :

http://www.dats24.be/dats/static/kaart_aanvragen_destelbergen_n.shtml

Graag een tip hoe ik, ofwel die banner kan wegkrijgen of opschuiven - om dat mijn inschrijvingsforumulier te kunnen invullen.

Dank
Flamingo :shocked:

Geen banner te zien hier.

Beste,

Hierbij een foto van hetgeen ik zie op mijn scherm.

PS
Heb ook de Add-on "Adblock Plus 2.2.3" geinstalleerd in Firefox zogezegd een AddOn om dit te voorkomen ?????

Maar ik heb dit ook in gewone websites (dus geen inschrijvingsformulieren).

Flamingo :mad:

Bijlagen

• Dats24.jpg
    Dats24.jpg
    55,2 KB · Weergaven: 64
Dat groene vlak met reclame en zoekveld zie ik inderaad ook maar die staat bij mij niet over de in te vullen velden heen maar veel verder naar rechts.

Helpmij1.jpg

Begin eens met de Ctrl-0 toetscombinatie (dat is een nul, niet een oo).
Edit, toevoeging: Alternatief (Internet Explorer): Beeld -> Tekengrootte -> Normaal
[Als Beeld niet verschijnt: Even kort de Alt toets indrukken om het menu te activeren.]

Tijs.

Laatst bewerkt:
Beste,

Ik kan pas vandaag een antwoord geven.
Ik had nog tal van andere "mankementen" in andere programma's die ook maar niet opgelost werden, ondanks alle goeie voorstellen van jullie Forum-gebruikers.

Ik heb dan maar besloten van mijn PC volledig te formateren en te her-instellen.
Ja,........ een zeer groot werk, maar hierdoor zijn ALLE euvels verholpen.

Men kan lang zoeken naar een oplossing - bij mij heeft dit ongeveer 2 maanden geduurd - maar op den duur moet men de grove borstel gebruiken.

In elk geval, hartelijk dank voor de vele antwoorden.

Flamingo :shocked:

Fijn dat het in ieder geval geholpen heeft.
Helaas wordt door een dergelijke actie niet de oorzaak bekend, maar dat zij dan zo.
Een fris geïnstalleerd systeem heeft ook zo z'n voordelen :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan