Banner verwijderen

kalm

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2004
Beste Helpmij beste wensen, bij hetinrichten van mijn theme (wordpress) kom ik bij winkelpagina en daar kom ik een banner tegen die niet met elementor of wordpress editor te bewerken of verwijderen is. Het zit waar scijnlijk in het theme. Hoe kan ik deze banner toch er uit knalen?

Ik ben persoonlijk niet thuis in Wordpress, maar meer informatie kan wel eens handig zijn.

• Leuk
Waarderingen: Aar
Misschien is het iets als Adsense, wat dynamisch wordt toegevoegd?

screenshot of even de link naar de website? Kunnen we meekijken, want zo weet ik ook niet wat je precies bedoelt.
En met welk theme werk je? En wat heb je gedaan, waarmee werk je etc. etc. Meer info is beter voor ons om te helpen.

Opgelost (screenshot).
Dat is de banner die eruit gehaald moet worden. Maar waar het uit gehaald moet worden blijft nog steeds een raadsel. Zonder url van de website of broncode weten we nu alleen nog maar dat er een afbeelding bestaat die in jouw website zit. Maar waar en hoe zal niemand nu kunnen zeggen, tenzij https://demo2.wpthemego.com/ jouw site is.

Bijlagen

• IMG_20260102_153009985.jpg
    IMG_20260102_153009985.jpg
    1 MB · Weergaven: 2
is het nou opgelost?
Dit is gewoon een afbeelding die in de media staat. Dat kan niet anders. Als je een demo hebt geupload, kan dat, maar ja.....nog steeds niet erg veel info.

@kalm Gaat het nu om je eigen site? Geef dan even een link a.u.b!

zoals ik nu zie heeft gouwepeer de link naar de banner. Nu weet je ook waar die staat! En kan je hem verwijderen via DirectAdmin.
Maar dan zal je of een leeg iets zien op de pagina, of je zet er een andere neer, met dezelfde naam.

Maar nog steeds, geef eens een link, geef aan of je via het theme een demo hebt geupload, en zo ja, heb je al in media gekeken. En wat heb je zelf gedaan?

ps. layout3 is gelinkt aan deze afbeelding, Heb je ook layout 2 en 1 of nog meer?

Gevonden: https://demo2.wpthemego.com/themes/...r_size=xs&query_type_size=or&add-to-cart=4500
Hier is een website die het ook gebruikt, het lijkt een fake website uiteraard. Maar dat is de afbeelding.

Laatst bewerkt:
@femke98 Wat heeft Directadmin ermee te maken? In het algemeen doe je dat via (S)FTP.

Omdat ik dat in het algemeen altijd in DirecAdmin doe, mij te veel moeite om sftp op te starten om 1 afbeelding. En ja, ik weet het, daar ben je geen fan van, alles zal met sftp moeten, maar ik ben gewoon te lui. En het is altijd goed gegaan, ik weet toch waar de afbeelding zit.

• Leuk
Waarderingen: Aar
Terug
Bovenaan Onderaan