Banners en buttons niet weergegeven

Status
Niet open voor verdere reacties.
PS, ik krijg dus geen wit vlak maar "Bewerking is afgebroken"

Bijlagen

• helpmij.jpg
    helpmij.jpg
    36,1 KB · Weergaven: 10
Ja zo'n beetje iedere banner ziet er zo uit, net niet allemaal.
Hier op Helpmij komt de banner na refreshen weer terug, echter dat is niet overal zo.
Op zich is het geen enorme ramp, alleen maak ik veel gebruik van die Nedstat gegevens en die moet ik nu via/via zoeken. Ik heb ook geen router ofzo.

Geplaatst door geeke
PS, ik krijg dus geen wit vlak maar "Bewerking is afgebroken"

Je bent niet de enige hoor, want ik heb precies hetzelfde. Zie bijlage

Bijlagen

• banner.gif
    banner.gif
    33,5 KB · Weergaven: 15
Geplaatst door geeke
Heb je dat ook dan op www.lapalma.pagina.nl de linker banner? En de Nedstat button onderaan?

Ik weet niet wat je bedoeld met de netstad button onderaan, maar ik zie boven 2 banners en die doen het wel naast de woorden: "in samenwerking met startpagina.nl".

Prob opgelost, gewoon ff host (sys32>drivers>etc) gecleaned en alles is weer "back to normal".
Waarschijnlijk van Kazaalite uit iets geinstalleerd.
Niet meer next next next razen dus :-)

geeke,
Je had dan waarschijnlijk in je hosts bestand aangegeven dan je die banners niet wilde zien.
Er zijn een aantal programma's die zit in je hosts bestand kunnen zetten.
Een daarvan is spybot en een andere is ie-spyad.

Geplaatst door geeke
Prob opgelost, gewoon ff host (sys32>drivers>etc) gecleaned en alles is weer "back to normal".
Waarschijnlijk van Kazaalite uit iets geinstalleerd.
Niet meer next next next razen dus :-)

Waarschuwing:
Als je inkomende e-mail bescherm wordt door AV-software of iets dergelijks gebeurt dit meestal via de hosts. Let hierop en stel deze software eventueel opnieuw in.

De hosts is niet voor niets veranderd. Lelijke plekken daar is software voor, maar de ad- en malware die terug kan komen bederft misschien meer....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan