barbie als rapunzel

Status
Niet open voor verdere reacties.

berryherry

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2001
Heb voor mijn dochters barbie als rapunzel gekocht.
nou wil ik het spel op 2 computers installen maar dat gaat niet.
omdat hij om te spelen elke keer de cdrom nodig heeft.
nu heb ik een copy van het spel met clone cd gemaakt
(volgens mij mag dat zolang het maar voor eigen gebruik is) maar dat start het spel niet op. help me alsjeblieft, ombeurten spelen draait uit op ruzie, en er nog 1 van kopen gaat me net iets te ver (29 euro!)

b.v.d.

gr. berry

als wat hebt je het geschreven met clone
data of game

heb gewoon de cd kopieer functie gebruikt. zijn er meer opties dan?

lezen naar een image bestand
lezer selekteren
kiezen data, game,enz
schrijven naar een image
kan soms wel effe duren met lezen (5min)
klaar is kees

het lijkt net of het spel wil starten. (cdrom keuze scherm) maar als ik dan op spelen klik word het beeld zwart krijg daarna mijn buroblad weer te zien maar dan in 640*480, en daarna word hij weer 800*600 en gebeurt er niets meer.

opnieuw opstarten scherm op 640*480 zetten en spel installeren dat was bij mij het probleem bij blinki bill

heb eigelijk alles geprobeerd
dacht altijd dat clone cd alles copiërde
of is er nog een programma dat beter is

Ik denk niet dat dit op deze manier gaat lukken. Wat je misschien kan doen is met nero een iso bestand maken en deze 'mounten' in Daemon Tools zo werkt het bij mij wel altijd met backups.

hoi breezer

zou je voor mij iets meer uitleg willen doen over mounten en een iso bestand maken. dat is voor mij nieuw. het is mij tot nu toe nog altijd gelukt met clone cd.

p.s. heb nero

Laatst bewerkt:
nieuwste clone gdload, maar probleem blijft

via clony xxl komt ie inderdaad beveiliging tegen. maar de zelfde beveiliging staat ook op de copy.

word zo langzamerhand gek. betaal 29 euro voor een spel dat ik niet eens op 2 computers kan installen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan