Bartender

Status
Niet open voor verdere reacties.

RichieL

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2018
Ik heb een vraag over bartender.

Is het mogelijk om bartender files (*.btw) in bulk te maken? We hebben een Excel lijst met verschillende producten / EAN code / Artikel codes. Iedere regel zou dan een Bartender file /bestand moeten worden en moet opslaan om voor extern doeleinde te gebruiken. Dus de connectie met het Excel bestand moet hij dus verliezen.

Volgens mij moet je andersom denken. Je maakt in BarTender één tenplate dat de gegevens voor je verschillende artikelen uit hetzelfde Excel-bestand haalt.
Deze video legt uit hoe je dat moet doen.

Hi Tommy78, Nee want de *.btw moeten verstuurd worden naar verschillende partijen. Dus stel ik heb 15 verschillende partijen met ieder zijn eigen info. Dan moeten die 15 verschillende partijen een bestand ontvangen.

Hi Tommy78, Nee want de *.btw moeten verstuurd worden naar verschillende partijen. Dus stel ik heb 15 verschillende partijen met ieder zijn eigen info. Dan moeten die 15 verschillende partijen een bestand ontvangen.

Die informatie heb je niet gegeven in je eerste vraag, dus dat kan ik niet weten. Desalniettemin denk ik dat je eens goed moet nadenken over hoe je e.e.a. aan het opzetten bent. Als je een uniforme databron (Excel, database of wat dan ook) hebt zou je met één template voor Bartender moeten kunnen werken, ook als er meerdere partijen bij betrokken zijn.

Maar goed, de website van de makers van Bartender biedt voldoende documentatie en andere opties om ondersteuning, dus veel succes ermee!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan