Basis uitleg Outlook Express.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terrarabo

Inventaris
Lid geworden
5 okt 2001
Hallo luitjes,

Ik ben voor mijn oude vader op zoek naar een soort uitleg hoe je moet E mailen. Hij is 76 en wil af en toe mailen maar vergeet steeds hoe het ook alweer ging.
Weet iemand op het internet een makkelijke uitleg te vinden die ik kan printen. OE 6!!

Thanks.

Hoi Tanja,

Lijkt er al aardig op maar ik zoek ook nog even verder.
Ik weet uit het verleden dat Het Net zo'n uitleg hed en ook seniorweb maar ik kan het niet meer vinden....

Ik heb maar besloten om zelf even een 123tje te schrijven voor mij pappie. Zo van Stap 1 doe dit en stap 2 doe dat....enz enz.....
Makkelijk voor hem.
Toch bedankt Tanja.........

Da's een goed idee Raymond maar mijn ervaring is dat er naast gaan zitten ook een goede leerschool is. Mijn dochter wist er ook niets van en er over lezen is vaak te theoretisch. Paar middagen samen oefenen, paps aan de pc en laat hem wat opdrachten uitvoeren. Dochterlief weet nu hoe een ander werkt en wat ze niet weet vraagt ze gewoon. Al doende leert men! (hopelijk woont hij niet te ver weg dan :))

Ja, ik typ het en dan ga ik er ook bij zitten.
Ik heb veel geduld :p

Ik zou het buitengewoon op prijs stellen, wanneer je deze uitleg op het forum zou willen zetten. Ook voor anderen die er moeite mee hebben. Bij voorbaat dank.

Blacksheep

Ook een goed idee Raymond. Mijn moeder heeft het ook goed onder de knie nu. Ze stuurt regelmatig emails (al was het maar om te oefenen en nieuwe trucjes te leren:D )

Als je het regelmatig bijhoudt, dan kan iedereen het uiteindelijk onthouden.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan