bass in gta san andreas en in Windows XP??

Status
Niet open voor verdere reacties.

pascalboy

Banned
Lid geworden
10 mrt 2011
Berichten
657
Hallo,

Ik speel al een tijdje gta san andreas. Mijn vriend hat laatst super veel bas in zijn game!. helaas heb ik dit niet en hij en ik weten ook niet hoe of wat. mijn vriend heeft verzie 2 en ik 1, ik weet niet hoe ik kan updaten en of samp dan ook nog werkt. mijn bas doet het algemeen ook niet in windows maar bij de driver doet hij het goed.

game: gta san andreas 2004 verzie. 1.0
geluidskaart: PCI Soundcard 5.1
(http://www.eminent-online.com/product/139/em3750-pci-soundcard-5-1.html)
geluidsboxen: qware 5.1 suround.

alvast bedankt gr Pascalboy
 
Als je bass in het algemeen het niet goed doet waarom dan over GTASA beginnen? Probeer gewoon eens muziek af te spelen als die het niet goed doet dan moet je bij je driver software kijken of je een equalizer hebt en die kan aanpassen.
 
Me bas zelf doet het goed als ik het hier test:
37250744.png

verder doet hij het nergens in windows alleen in het driver programma van eminent waar je het kan instellen. hoe kan ik zorgen dat de bas overal werkt?
 
Laatst bewerkt:
Check of je de juiste instelling bij ''sound '' hebt staan in GTA.
 
Kijk eens bij "geluiden en audioapparaten" in het configuratiescherm of die geluidskaart wel als standaardapparaat staat.
 
Gein, zie het nu pas, je hebt een interne geluids"kaart" op het mobo en een pci geluidskaart erbij gestoken?
En waar hangen die boxen dan aan?
 
em...
mijn moederbord heeft 3 uitgangen. niks op aangesloten. in het tweede slot van boven heb ik de eminent geluidskaart zitten met daar alles op aangesloten.
 
Waar geen speakers aanhangen is je onbord en in de bios, zoals ik al eerder aangaf, kun je die onboard uitschakelen.
Staat in beeld welke toets je kunt gebruiken om in de bios te komen als de pc opstart, welk merk en type is het?
 
Je hebt een Eminent geluidskaart waar de boxen opzitten, je hebt van C-Media de configuratiesoftware.
Blijk of schijnbaar werkt die C-Media configuratiesoftware ook op die Eminentkaart, of staat die op de driver cd ervan, zou kunnen dat er een audiochip ervan op die Eminentkaart zit.

Op het moederbord zit een Realtek geluidskaart waar niets op zit maar wel is enabled in de bios, bij de Via Onchip Pci Device en AC97, disable die eens.
 
ik heb dat gedaan, wat moet ik nu doen.

enig idee wat nu?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Om meer bass te krijgen moet je je auto upgraden in de garage met Bass Boost!
Das het antwoord!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan