Bass verhogen kan iemand mij helpen :)

Status
Niet open voor verdere reacties.

killer4all2

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2009
Hallo!

Ik heb een vraagje. Als ik bijv mijn home cinema set op zijn hardst zet dan krijg ik enorme bass uit mijn boxen. Nu wil ik dat enorme bas geluid niet alleen hebben als dat mijn home cinema set hardstaat. maar ook als hij zacht staat. Is dit mogenlijk?? En zo ja, hoe ? :)

Met equalizizer kan dit denk ik niet want dan veranderd niet alleen de subwoover maar ook mijn boxjes :P

Bedankt voor jullie antwoord :D

achter op de bas zit meestal toch zo een draaiknop? die op het hardst zetten is het enige wat je er aan kan doen volgens mij

jep
daarom is het handiger als we weten wat voor type en merk het is
kun je meer op internet vinden weetje welke merk danweet je er zoieso al veel vanaf

die van mij kun je ook instellen in het menu van de cinema set
misschien bij die van jou ook?

nou ik heb een home cinema set. ik kan de naam niet lezen er staat AM en dan een bliksem tekentje lijkt het wel of AMA ofzo kheb geen idee. het model is HT-500. Mijn subwoover is van Medion (niet echt bijzonder kheb hem gratis gekregen) en is dus niet echt een stuk van mijn home cinema set (de andere subwoover was te klein). Hij werkt prima maar wil graag wat meer bas.

Uhmm ik heb home cinema met 5 boksjes, maar ik heb er alleen een aansluiting op van R-L dus heb alleen de 2 voor boxjes werkend + subwoover. Als iemand mij info kan geven graag :) (nieuw home cinema set kope? xD)

oke dat is al wat beter:P
maar kun je er ook dvd's mee afspelen>?
of is hij alleen maar bedoelt voor de muziek
want als je er ook dvd's mee kunt afspelen
kun je hem zoieso ook op dolby 5.1 instellen
en dus ook alle 5 boxjes inclusief de subwoofer
appart instellen en dus ook welke je harder en beter wil hebben dan de ander

Laatst bewerkt:
oke,
als je nu een dvd erin doet [willekeurig]
en dan even laat spelen [10 sec meer als genoeg] dan op de stop knop van je afstandsbediening drukken
en dan op menu [of huisje teken kan ook] en daar bij audio moet je dat kunnen instellen [weet niet precies hoe dat bij die van jou is, omdat ik een andere heb ]
daar kun je instellen welke boxje [of subwoofer] je harder wil hebben en welke zachter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan