.bat bestand opstarten in Ubuntu

Status
Niet open voor verdere reacties.

djmaster329

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2009
Hallo,
Ik heb net Ubuntu geinstalleerd en wil graag een van mijn .bat bestanden kunnnen openen.

Iemand een idee?

De code in het bat bestand is:

Code:
@echo off
color 4a
title Yoshi-Scape
java -Xmx512m -cp .;./jython.jar;./MySql/mysql-connector-java-3.0.08-ga-bin.jar server

Moet ik misschien de opdracht in het terminalvenster uitvoeren of??

Bat bestanden kent linux niet

het commando "java -Xmx512m -cp .;./jython.jar;./MySql/mysql-connector-java-3.0.08-ga-bin.jar server" zou wel uitgevoerd moeten kunnen worden in de terminal

Mits natuurlijk de paden kloppen van de ./jython.jar en de my-sql-connector en je een java versie geinstalleerd hebt staan

Bat bestanden kent linux niet

het commando "java -Xmx512m -cp .;./jython.jar;./MySql/mysql-connector-java-3.0.08-ga-bin.jar server" zou wel uitgevoerd moeten kunnen worden in de terminal

Mits natuurlijk de paden kloppen van de ./jython.jar en de my-sql-connector en je een java versie geinstalleerd hebt staan

Ik ga het zo meteen eens proberen

Dank:thumb:

En verder vertel je niet wat er niet werkt, of je foutmeldingen krijgt, of aan alle voorwaarden voldaan word qua lokaties die ik in mijn vorige post heb aangegeven (de jar bestanden en de java versie) , in welk pad je staat zodra je het commando uitvoerd.?

Voor meelezers, volgens mij betreft het hier om het starten van een private runescape server.

En verder vertel je niet wat er niet werkt, of je foutmeldingen krijgt, of aan alle voorwaarden voldaan word qua lokaties die ik in mijn vorige post heb aangegeven (de jar bestanden en de java versie) , in welk pad je staat zodra je het commando uitvoerd.?

Voor meelezers, volgens mij betreft het hier om het starten van een private runescape server.

Dat klopt. Maar dat geeft denk ik niet zolang ik er geen bestanden van post.
Ik heb met het terminalvenster eerst cd\{locatie} gedaan en dan de opdracht. maar als ik op enter druk sluit het venster.

Bericht is niet leeg,

Als je geen antwoorden op vragen van mogelijke helpers geeft kan het zijn dat ze hun vragen herhalen.......

Dus:
Locatie jython.jar?
Locatie mysql-connector-java-3.0.08-ga-bin.jar?
Java aanwezig? (geef dan meteen even aan welke versie je gebruikt "java --version")

Bericht is niet leeg,

Als je geen antwoorden op vragen van mogelijke helpers geeft kan het zijn dat ze hun vragen herhalen.......

Dus:
Locatie jython.jar?
Locatie mysql-connector-java-3.0.08-ga-bin.jar?
Java aanwezig? (geef dan meteen even aan welke versie je gebruikt "java --version")

De .jar files kan ik op een of andere manier niet vinden. maar ik heb java versie 6u18

Dan word het lastig om die bestanden te starten via de java console :)

Maakt niet uit, (heeft er niets mee te maken)

je moet een goed pakket voor die runescape hebben

Ubuntu heeft er niets mee te maken

Je wil doormiddel van java 2 jar bestanden starten die je niet op je machine hebt staan
Die 2 jar bestanden zijn niet van Ubuntu maar van je runescape server. Dus Ubuntu Dev heeft niet heel veel nut

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan