batch bestand doet het niet met taakplanner

Status
Niet open voor verdere reacties.

rino26

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2011
hallo lezers

ik heb een taak gemaakt in taakplanner.
ik heb een batch bestand dat hij moet openen, maar ik zie alleen meet een windows voorbij springen en kan het niet lezen wat er staat.

wat moet ik doen om het werkend te maken??

alvast bedankt

rino26

Zet het pause command aan het einde van het bestand, zodat je de foutmeldingen kunt zien.

ik heb het gelezen. ik hen een batch bestand gemaakt en die opent meerdere batch bestanden. maar die worden niet herkend zegt hij. maar als ik hem gewoon aan klik doet hij het wel

Hoe ziet dat batch bestand eruit?

Heb je in de eerste batchfile wel het volledige pad opgenomen naar de op te starten batchfiles?

ja want anders doet hij het toch ook niet als ik hem gewoon aan klik in de map. ik heb "CALL" gebruikt.

Heb je al gedaan wat roto eerst zei?
Dus een pause aan het einde van het eerste batch bestand toevoegen?

ja dat wel.
zo zit hij eruit:
@echo off
color E9

Call "bestand naam-1.bat"
Call "bestand naam-2.bat"
"bestand naam-3.bat"

:end

In die Call zie ik geen pad naar het .bat bestand staan.
En welke meldingen worden er dan gegeven nu je die Pause eraan hebt toegevoegd?

dat heb ik gedaan en heb hem daarna weer weg gehaalt. maar voor de duidelijkheid.
dit staat er letterlijk:
"bestand naam-1.bat" wordt niet herkend als een interne of externe opdracht,programma of batchbestand. "bestand naam-2.bat" wordt niet herkend als een interne of externe opdracht,programma of batchbestand. "bestand naam-3.bat" wordt niet herkend als een interne of externe opdracht,programma of batchbestand.

Dan worden die bat bestanden dus gewoon niet gevonden.

Je bericht is alleen verplaatst naar een andere sectie, zie bovenaan de pagina. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan