Batch bestand om Google earth te openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

epetzen

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2007
Omdat google earth zich instaleerd in:

C:\Docments and Settings\gebruiker\ Application Data\Google\Google Earth\Googleearth.exe

En ik een link een een acces formulier wil maken wil ik een batch bestandje maken welke Google Earth Opent.

Ik gebruik Hiervoor:

START "C:\Docments and Settings\gebruiker\ Application Data\Google\Google Earth\Googleearth.exe"

Echter start hij dan alleen een prompt op maar niet het programma.

Kan iemand aangeven wat hier fout aan is?

Thanks,

Peter

Ik zie minstens 2 fouten in je aanroep, nl. Docments waar Documents moet staan en een spatie achter gebruiker\ terwijl die spatie er niet moet staan.
Bovendien: Als je de aanroep met "-tekens omsluit, dan wordt het beschouwd als de titel van het te openen DOS-venster. Zet er een titel vóór de uiteindelijke aanroep. Hieronder heb ik hiervoor de titel "Google Earth" gebruikt.

Origineel: START "C:\Docments and Settings\gebruiker\ Application Data\Google\Google Earth\Googleearth.exe"
Gecorrigeerd: START "Google Earth" "C:\Documents and Settings\gebruiker\Application Data\Google\Google Earth\GoogleEarth.exe"

Waarbij 'gebruiker' moet worden aangepast aan de juiste inlognaam van de gebruiker, tenzij die gebruiker toevallig 'gebruiker' is genoemd.

Succes,

Tijs.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan