foutmeldingen apparaat beheer W11 Pro

Paul Postma

Verenigingslid
Lid geworden
25 apr 2003
Ik kom, tot mijn schrik, deze meldingen tegen in apparaat beheer Windows 11 Pro:
1756386421460.png
Wat kan ik hiertegen ondernemen?

Bijlagen

• 1756386354386.png
    1756386354386.png
    250,6 KB · Weergaven: 2
Heb je er last van?
Werkt er iets niet?
Anders gewoon negeren.

The Intel® Extreme Tuning Utility (Intel® XTU) is used to overclock, monitor, and stress a system. This application is supported with unlocked processors (K- and X-series) only.

Het systeem in het algemeen is trager geworden.
Instagram werkt amper meer, mn 'Reels' krijg ik niet aan de 'praat'
Het verder wél last van mijn nieuwsgierigheid: hoe kán dit en waar komt het vandaan?

INTEL XTU comes prepackaged with my ASUS AISUIT3 OC .
?
Wat de functie is weet ik niet. Ik lees verder dat het om twee Services zou gaan die je kunt uitschakelen.
De Extreme Tuning Utility en de Integrated Clock Controller Service.
Moet je zelf beoordelen.

Laatst bewerkt:
Het zal niet de oorzaak zijn van de problemen die je beschrijft.

Volgens Google:
Een gele driehoek naast het "XTU Component Device" in Apparaatbeheer geeft aan dat een driver of systeem incompatibel is met de Intel Extreme Tuning Utility (XTU). Om dit te verhelpen, kunt u de XTU bijwerken vanaf de Intel-website of proberen de specifieke driver te verwijderen en opnieuw te installeren via Apparaatbeheer en vervolgens Windows Update uit te voeren. Als het probleem aanhoudt, kan het worden veroorzaakt door incompatibele Windows-functies zoals Virtualization-Based Security (VBS). Dit kan worden opgelost door Undervolt Protection (UVP) in uw BIOS in te schakelen voor Intel-processors van de 12e generatie of nieuwer.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan