Batch file encryptor (.bat)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cheatcodehacker

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2012
Berichten
22
Ik ben geen beginner in batch dus dat effe duidenlijk maken

ik wil voor mijn spel (rpg) de save file beveiligd maken zodat andere mensen niet zomaar 1M gold extra krijgen door de file te veranderen. Ik heb hem al opgeslagen als een .png bestand om het een beetje moeilijker te maken. Ik doe het nu zo.

(echo gold=%gold%)>> RPG%name%SAV.png

maar ik wil ervoor zorgen dat ik op een manier de save file kan encrypten en decripten (hoeft niet automatisch in het spel te kunnen) ik weet dat het kan (youtube) maar ik wil hiervoor geen software gebuiken.

kan iemand mij helpen?
!!!GEEN VARIABLES!!! (set a=%pass%)(set passs=3ght4d5s34%a%drg454wa) (zoiets)

!!!!!!!!!!!!!WAAROM LUKT HET ME NIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Haha, je doet je naam niet echt veel eer aan. Of bedoel je dat je het de hackers/crackers of hoe je het wilt noemen wel heel erg makkelijk wilt maken (immers: security through obscurity is no security at all :p)?
 
Nou, dat zal niet gaan via 'een batch bestand'. Immers, iedereen zou de source van de 'encrypter' kunnen bekijken, en een un-encrypter ervoor bouwen (of deze gebruiken als 'ie bij de software zit). Wat precies bedoel je met

hoeft niet automatisch in het spel te kunnen

En schrijf je je game nou in batch, of...?
 
Nou, dat zal niet gaan via 'een batch bestand'. Immers, iedereen zou de source van de 'encrypter' kunnen bekijken, en een un-encrypter ervoor bouwen (of deze gebruiken als 'ie bij de software zit). Wat precies bedoel je met



En schrijf je je game nou in batch, of...?

je ik schrijf het in batch

save file is nu zo:

(echo hp=%hp%)>> RPG%name%SAV.png
(echo maxhp=%maxhp%)>> RPG%name%SAV.png

ziet er zo uit: (png om t iets moelijker te maken) (maakt echt niets uit)

hp=100
maxhp=100

maar ik wil het zo hebben (bijvoorbeeld)

ajkeow2dlqd3sg