Batchbestand laat pc bevriezen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gillian

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 dec 2000
ik heb eeb klein batch bestand

Make List.bat met dit commando "dir /o /b >.\#lijst.txt"
het heeft ooit gewerkt maar liet de laatste tijd de pc vastlopen na aanwijzingen van dit forum heb ik geprobeerd te starten als administrator het werkte eenige tijd maar nu heb ik weer dezelfde problemen.

mijn vraag nu is of iemand een ander programmatje weet die het zelfde doet als mijn oude batchbestand

"dir /o /b >.\#lijst.txt"

Waarom zet je een . voor de \ ?

Ik snap de opmerking van jolyjump wel.

Probeer eens het volgende:
dir /o /b > #lijst.txt

(oftewel laat die map weg én zet een spatie na het '>'-teken).

Tijs.

Ik snap de opmerking van jolyjump wel.

Probeer eens het volgende:
dir /o /b > #lijst.txt

(oftewel laat die map weg én zet een spatie na het '>'-teken).

Tijs.

heb ik geprobeerd pc loopt vast ook de Punt weggehaald als admin laten uitvoeren ook weer vastloper

Enige tip die ik nog voor je heb is te kijken of je in die map niet al zo'n #lijst.txt bestand hebt staan.
Verwijder die dan eerst. Krijg je daar een foutmelding bij, dan weet je waarom het script het niet doet: Het wil #lijst.txt overschrijven, maar mag het originele #lijst.txt niet verwijderen om ruimte te maken voor de nieuwe, bijgewerkte variant.

Lukt het wel gewoon om #lijst.txt te verwijderen, probeer het script dan opnieuw en kijk of het dan wél werkt.

Tijs.

Enige tip die ik nog voor je heb is te kijken of je in die map niet al zo'n #lijst.txt bestand hebt staan.
Verwijder die dan eerst. Krijg je daar een foutmelding bij, dan weet je waarom het script het niet doet: Het wil #lijst.txt overschrijven, maar mag het originele #lijst.txt niet verwijderen om ruimte te maken voor de nieuwe, bijgewerkte variant.

Lukt het wel gewoon om #lijst.txt te verwijderen, probeer het script dan opnieuw en kijk of het dan wél werkt.

Tijs.

ik heb een map aangemaakt daarin de batchfile gezet enkele wordfiles met div namem en toen de batch geprobeerd
werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan