Batllefield!2

Status
Niet open voor verdere reacties.

aao vrager

Gebruiker
Lid geworden
14 jun 2005
heey....
ik heb bf2 geinstalleerd... ma ik heb hem op 1 cd gezet en nu begint ie te zeiken dat ik een 2e cd nodig heb terwijl ik alles op die ene staat,,,,

dan heb je een crack nodig maar daarmee mag ik je niet helpen

een kleine tip mag wel vind ik.
Zoekt via bittorent en Gij zult vinden.
(helaas is online heel lastig, daarom raad ik aan het originele spel te kopen).
- of gewoon een oudere battlefield omdat deze versie gevuld is met buggs.>>ben je verzekerd van dezelfde gameplay en het kost minder. ;)

wie weet welke toepassing je nodig heb om een dll programma op te starten
??

je hoefd het niet eens via bittorrent te doen.

gewoon los zoeken op inet en je hebt het zo.

als je met een illi versie online wilt spelen. moet je punkbuster uitzetten. en je kan alleen in server waar punkbuster ook uitstaat.

p.s. er blijven er dan niet echt veel over ;

onzin je kunt zelfs op ranked servers met een gecrackte bf2 versie....en met punkbuster kun je zeker spelen...:p

je kunt er wel op ja, maar niet voor lang wordt om de zoveel tijd eruitgeknikkert door punkbuster.

of je moet via een mini-image werken dan heb je dat niet.
:thumb:

De beste oplossing: koop het spel. Het is het zeker waard en je kunt dan ook volop gebruik maken van de online statistieken, waarmee je kan stijgen in rang en speciale wapens kan vrijspelen.

de meningen zullen verschillen.
60 euro voor een spel dat vol met buggs zit en qua gameplay niet tenonder doet van de vorige battlefield spellen.
*edit* wat kan mij zo'n rangensysteem schelen, het opkrikken van het verslavingsgehalte heet dat :p *edit*
Ik w8 wel ff tot het spel goedkoper is of w8 wel op cod 2

..of omgerekend €41,69 inclusief verzending bij Play.com ;)

Oké BF2 heeft totnogtoe niet echt een schone start gemaakt. Maar als je eenmaal langs die irritant trage server browser bent en echt aan het spelen gaat, is het toch wel weer allemaal de moeite waard :D

Terug ontopic: hoe zijn de vorderingen aao?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan