Batman Arkham Asylum installeert niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Smorrebrad

Gebruiker
Lid geworden
9 mei 2009
Hallo,

Ik heb onlangs Batman Arkham Asylum (BAA) gekocht. Wanneer ik het schijfje in de drive druk verschijnt er een pop-up waar een installeer knop is te vinden, alleen is het onmogelijk om hier op te klikken.

Ik heb in het verleden het spel gedownload, geïnstalleerd en (+/- 30 minuten) gespeeld om te kijken of het beviel. Vervolgens heb ik alle bestanden uit mijn Program Files verwijdert (het mapje 'Eidos').

Weet iemand een manier om mij te helpen BAA opnieuw te installeren? Ben ik misschien bestanden vergeten te verwijderen bij de vorige (gedownloade) installatie?

Bij voorbaat dank,

Smorrebrad

Begrijp ik uit je verhaal dat het enige dat je gedaan hebt, om de illegale versie te verwijderen, het weggooien van de map is geweest?

Dat is namelijk inderdaad niet de normale manier om software te deinstalleren. Komt het spel nog voor bij coniguratiescherm programma's? Want de register vermeldignen en dergelijke blijven bestaan, ook is het mogelijk dat er nog data op een andere lokatie staat zoals de save games.

Verwijder het spel dan daar eens en laat daarna het programma ccleaner (downoalden op internet) het register eens opschonen.

Probeer het dan nog eens.

Hallo again,

Ik heb inmiddels een omweg gevonden naar de setup via de DVD ( : (dvd station)\INT\ setup) die werkt :o

Mensen die alvast hebben meegedacht hartelijk bedankt!

Verder hoop ik dat deze thread misschien een keertje van pas komt bij iemand met een soortgelijk probleem :thumb:

Met vriendelijke groet,

Smorrebrad

Laatst bewerkt:
Laat even weten of het dan nu lukt, want als het spel idnerdaad niet juist verwijdert is geweest kan het nog steeds voor problemen zorgen. (hoeft niet, maar kan)

Lita112 zei:
Laat even weten of het dan nu lukt, want als het spel idnerdaad niet juist verwijdert is geweest kan het nog steeds voor problemen zorgen. (hoeft niet, maar kan)

Dat zal ik doen! :)

Laatst bewerkt:
Het werkt. Probleem opgelost.

Hallo,

Alles werkt helemaal prima, bedankt voor de hulp en de tips :thumb:

Prettig weekend!

Smorrebrad

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan