Batterij acer aspire 8920

Status
Niet open voor verdere reacties.

sparky2010

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 jul 2011
Mijn batterij van mijn laptop , is erg aan het verminderen , dus kocht ik een nieuwe , in een computerwinkel in de buurt .Thuis gekomen , begin ik de batterij te laden , maar het lukt langs geen kant , terwijl de oude batterij vanzelf laad .De winkel wilde van geen garatie weten , ik zou mijn laptop moeten meegeven aan de leverancier zodat die het kan nagaan .Maar dat zag ik niet zitten mijn laptop zomaar naar die leverancier meesturen .na veel gemaild te hebben mocht ik die batterij in de winkel binnen brengen , en enkele uren later mocht ik ze komen ophalen , er was niets aan de hand , de batterij is in orde ,en daarbij werd me nog de huid volgescholden door de verkoper , maar thuis gekomen , hetzelfde batterij laad niet op , terwijl de oude wel oplaad .Volgens de verkoper is mijn laptop kapot , maar dat zou dan wel selektief kapot zijn, want mijn ouwe batterij laad hij gewoon op .Als laatste redmiddel , heb ik mij een nieuwe lader aangeschaft , maar het resultaat blijft hetzelfde .
Nu moet ik wel zeggen , de batterij die ze mij verkochten is een Twindis batterij , zou het kunnen dat het een verkeerde batterij is ? Model ASO7B42-(14.8 V )4800mAH

Deze accu is leverbaar in 14.8V en 11.1V. Kijk vooraf op de onderkant van de oude accu om er achter te komen welk voltage u nodig heeft.
Welke had je dus?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan