Batterij bijna leeg Samsung Star

Status
Niet open voor verdere reacties.

Trojan

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2009
Hallo,

Ik heb een vraag, en ik hoop dat jullie mij er bij kunnen helpen.
Ik heb een nieuwe Samsung Star en de batterij is redelijk snel leeg. Je krijgt dan om de zoveel tijd een melding met: ' Batterij bijna leeg '
Bij die melding zit een heel vervelend geluidje.
Mijn vraag: hoe kan ik het geluid van de ' batterij bijna leeg ' melding uitschakelen?
Ik heb het nergens kunnen vinden.

Alvast bedankt :thumb:

Hallo,

Ik heb een vraag, en ik hoop dat jullie mij er bij kunnen helpen.
Ik heb een nieuwe Samsung Star en de batterij is redelijk snel leeg. Je krijgt dan om de zoveel tijd een melding met: ' Batterij bijna leeg '
Bij die melding zit een heel vervelend geluidje.
Mijn vraag: hoe kan ik het geluid van de ' batterij bijna leeg ' melding uitschakelen?
Ik heb het nergens kunnen vinden.

Alvast bedankt :thumb:

Als die batterij zo snel leeg is in een z.g.a.n. apparaat, zou ik de leverancier maar eens aanspreken.:shocked:

Als die batterij zo snel leeg is in een z.g.a.n. apparaat, zou ik de leverancier maar eens aanspreken.:shocked:

Niet overdreven snel leeg. Maar naar mijn mening is hij, voor een nieuwe telefoon, redelijk snel leeg.
Maar dat was mijn vraag ook niet.

Niet overdreven snel leeg. Maar naar mijn mening is hij, voor een nieuwe telefoon, redelijk snel leeg.
Maar dat was mijn vraag ook niet.

In dat geval zou ik de handleiding er eens bij nemen.

Dat is helaas niet mogelijk :(

Ik heb zelf ook een samsung star.

maar melding + geluid kun je niet uitschakelen.

Geluid kan wel, als de telefoon op stil staat

maar de melding met het bijbehorende harde getril is niet uit te schakelen.

grt

Rens

@ Rens12,

Is fijn dat je met een antwoord komt maar ik denk dat het overbodig aangezien dit een vraag is uit 2009 daarom gaat deze maar op slt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan