batterij dood?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chargeotto

Gebruiker
Lid geworden
22 aug 2007
Sinds een paar weken had ik last van het probleem dat mijn laptop batterij, vaak al helemaal leeg was, als hij op 30% was volgens windows.
Hij knalde dan plotseling ineens uit... Het begon op 20%, en nu ging hij tot vandaag op 30% al uit....

Sinds vandaag wil alleen mijn batterij ook niet meer opladen. Als ik mijn stekker er even opnieuw in en uit haal, laadt hij weer even een aantal % op, om vervolgens weer als status te zeggen "aan netstroom, accu wordt niet opgeladen"

batterij is een jaar oud, en dag in dag uit gebruikt. Waarschijnlijk vermoed ik dat hij echt gewoon zo goed als dood is... :confused:
iemand enig idee of dit werkelijk ook zo is?... of dat er nog iets aan te doen is?

Zo niet... weet iemand of een batterij voor een HP pavillion dv7 1070 ed, ergens goedkoper te vinden is, als 99 euro bij hp? Ik kan zelf niks vinden in ieder geval... en 99 euro vind ik best wel veel.. :confused:

Ken jij die oude batterijen,van makita.
Opladen,leeg,opladen ,leeg.
na een half jaar was hij op.
Dat is bij die batterijen van een laptop erger.
half leeg,gaat de laptop uit.of 3/4.
Nu ga je weer laden,gaat er minder in, en minder.
Nu is hij op.
helaas.

Ken jij die oude batterijen,van makita.
Opladen,leeg,opladen ,leeg.
na een half jaar was hij op.
Dat is bij die batterijen van een laptop erger.
half leeg,gaat de laptop uit.of 3/4.
Nu ga je weer laden,gaat er minder in, en minder.
Nu is hij op.
helaas.

hmmm ik was er al bang voor... maar vraag me dan ook af of er geen alternatieven zijn voor een nieuwe batterij. Originele van hp kost namelijk 99 euro :S

Kijk ens rond, 99 is natuurlijk een prijs.
Maar er zulen wel zaken zijn ,waar ze goedkoper zijn.

Heb je je batterij er al eens uit gehaald? Doe hem dan weer terug en kijk wat ie doet. Laat hem een tijdje (half uur) uit de computer.

Heb je je batterij er al eens uit gehaald? Doe hem dan weer terug en kijk wat ie doet. Laat hem een tijdje (half uur) uit de computer.

ja daarstraks heeft mijn accu er een uur uit gelegen, daarna bleef het nog steeds.
Las op internet dat in de vriezer ook zou kunnen helpen, iemand hier ervaring mee?, voordat ik straks mijn batterij sloop...

Wordt wel gedaan,om te ontladen.

Denk aan auto accu,met vorst.zakt ook in.
Maar zakt hij te ver,heeft hij geen startpunt meer.

Laatst bewerkt:
Vriezer is broodje aap verhaal. Proberen te calibreren zou kunnen helpen!

Wil je eens kijken welk partnummer op je accu staat? Ga ik eens voor je kijken voor welke prijs ik de accu kan krijgen.

Een orginele batterij van het model wat je hebt is wel te leveren onder de €99,-.

Namaak batterij van verschillende merken kan je ook doen, ben je een stuk goedkoper uit, moet je denken aan prijzen rond de €60,- euro. Orgineel ga je gauw richting de €80 euro.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan