batterij in muis en toestenbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

wbvtnz

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2001
hallo

Weet iemand hoe lang een batterij meegaat in een draadloze toetsenbord en muis?

wilbert

Ik deed 3 maanden met de batterijen van mijn muis maar gebruikte hem ook zeer intensief.
Toetsenbord had ik na 6 maanden nog dezelfde batterijen in zitten maar ook hiervoor geldt hoe vaker je hem gebruikt hoe eerder ze leeg zijn.

Maar gemiddeld 4 tot 6 maanden bij normaal gebruik denk ?

Kreeg toevallig gisteren de melding dat de batterijen van de muis bijna leeg waren en moesten worden vervangen.

Ik heb ze in gebruik vanaf 5 december en ze worden vrij intensief gebruikt.

Jacco

Geplaatst door wbvtnz
hallo

Weet iemand hoe lang een batterij meegaat in een draadloze toetsenbord en muis?

wilbert

Hoi,

Van een Cordless MouseMan Opticall gaan de twee AAA baterijen ca 3 weken mee.
Prima muis maar ik ga hem binnenkort vervangen voor een oplaadbaar exemplaar.

Grtzzz.

Van een optische draadloze muis zijn de batterijen nog veel vlugger op als een gewone draadloze muis.
Ik heb zelf nu een optische draadloze muis met oplaadbare batterijen de logitech mx700.
En hij heeft me nog nooit in de steek gelaten:)

Ik heb een draadloze muis van Logitech die batterijen gaan ongeveer 4 a 5 maanden mee.
Ik heb op een andere pc een optisch toetsebord en muis van Qware (kostte samen 45 euro, is niet duur) en de muis vreet batterijen. Gelukkig wordt er bij de muis ee adapter geleverd met oplaadbare batterijen. (dat had ik eerst niet door want ik had in mijn enthousiasme de adapter met de verpakking weggegooid) eenmaal afgekoeld vond ik hem wel weer terug. Toesenbord doet veel langer met de baterijen.

Persoonlijk vind ik de muisen van logitech de beste ze zijn wel duur maar je hebt er jaren plezier van.

(Mijn broer heeft een draadloze microsoft muis dat ding stottert en we krijgen het er niet uit.)

De mouseman heb ik op de andere pc zitten, ontzettend jammer dat ze die niet hebben in optical want hij
ligt ontzettend lekker in de hand.

Inderdaad Logitech is de Rolls Royce onder de muizen .. .. zeg ik dat goed?... ja, inderdaad. het muisje van Qware doet het goed maar is niet zo ergonomisch in de hand.
Tja, ..het weer een prijs/kwaliteit verhouding.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan