batterij laad niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

krizzy

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2006
ik ben nu dit bericht aan et schrijven op mijn laptop waavan de batterij niet laad

mijn batterij staat nu op 51% en heb de stroom opgezet maar hij laad niet op(hij gebruikt wel de elektriciteit voor de pc zelf maar de batterij laad niet op)

kan iemand mij helpen ??

Twee dingen of eigenlijk drie

1-Bij de oudere compaq kan je de batterij pas goed gebruiken als je die m.b.v. een programma ontlaad en daarna weer laadt.
2-Als het een ASUS is: Andere batterij kopen
3-Is dat erg? Hij doet het toch?

Het niet opladen

Hoi,
Ik had exact hetzelfde probleem, de mijne is gemaakt.
Nadat veel mensen er naar gekeken hadden, heb ik nu iemand in Den Bosch gevonden die hem wel kon maken.

Wil je zijn nr hebben en adres: mail me maar

Maja

wiie kan me helpen met dit probleem??

namelijk dit :

Ik heb een laptop hp dv4000. Eerst toen ik hem kocht hij deed nog goed enzo,. later moest je hem soms bewegen om hem op netstroom te krijgen. en de kabeltje versleet en we hebben het laten maken. Dat was een keer of 3 gebeurd, maar nu is het zo erg. dat ik zeg maar ik heb kabeltje weer laten vernieuwen. Nu is mijn laptop leeg, zonder batterij en kan het niet meer opstarten. maar meestal als ik mijn laptop probeer aan te zetten, kwam er wel degelijk zo een tekentje op de onderkant, dat de stroom op was, maar nu komt dat niet meer, in een winkel werd er tegen mij gezegd, dat er binnen iets los zit. maar weet iemandd hoe die mij kan helpen aub???!

Wel eens een nieuwe thread geopend?
Nu lijkt me een goed moment!

ik ben nu dit bericht aan et schrijven op mijn laptop waavan de batterij niet laad

mijn batterij staat nu op 51% en heb de stroom opgezet maar hij laad niet op(hij gebruikt wel de elektriciteit voor de pc zelf maar de batterij laad niet op)

kan iemand mij helpen ??

Hoi,probeer eens dit,Batterij uit de laptop,en weer opnieuw erin plaatsen.Dan ontladen,en laden.Als hij het dan niet doet is hoogswaarschijnlijk de batterij kapot.Ps de batterij kun je laten meten of hij nog goed,danwel kapot is.

Wel eens een nieuwe thread geopend?
Nu lijkt me een goed moment!

Hallo, ja ik ben vandaag naar beverwijk geweest, en daar hebben ze tegen mij gezegd dat het in de binnenkant stuk is enz, en dat gaan we laten maken voor 65 euro.

Maar wat bedoelen jullie precies dan ik snap het niet kunt u me dat even goed uitleggen?

Alvast bedankt!:thumb:

Er wordt bedoeld dat je zelf even nieuwe vraag moet gaan openen, en niet inbreken in andermans vraag want dat is niet gebruikelijk hier op Helpmij.

Ik heb al een nieuw topic voor je aangemaakt, en daar kun je verder gaan met vraag.
Dus hier niet verder gaan. En ook niet deze vraag in allerlei andere topics stellen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan