Batterij moederbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

patrickt

Meubilair
Lid geworden
25 mrt 2001
Mijn zus krijgt van haar werkgever een nieuwe laptop. Nu krijg ik haar oude voor mijn dochter.
Maar ik weet dat de batterij van het moederbord leeg is.
Maar nu kan ik niet vinden welke batterij erin zit.

Het is een Toshiba S1400-103
(Modelnr: PS140E-03CSQ-DU)

dat hoef je allemaal niet te weten, in elke handleiding staat dit:

Als u denkt dat de batterij van het moederbord leeg is, moet u met de laptop uitgeschakeld 48 uur lang het netsnoer aangesloten hebben. Daarna is de batterij weer volledig opgeladen.

Volgens mijn zus geeft hij tijdens het opstarten toch echt een melding mbt het Cmos batterijtje.

Bij de melding moet je volgens toshiba de batterij door een dealer of service station laten vervangen.
Maar als je een beetje handig bent draai je hem zelf open en zet er een nieuwe in.

In de handleiding die je gratis kunt downloaden staat dat een dealer dit moet doen gewoon even zoeken waar dat ding gemonteerd zit.

Bij de melding moet je volgens toshiba de batterij door een dealer of service station laten vervangen.
Maar als je een beetje handig bent draai je hem zelf open en zet er een nieuwe in.

In de handleiding die je gratis kunt downloaden staat dat een dealer dit moet doen gewoon even zoeken waar dat ding gemonteerd zit.

Ik heb al wel vaker een batterij in een laptop vervangen, maar ik probeer te achterhalen welk type het is.
Dan kan ik de battery al bestellen voor ik de laptop heb, en dus daarna gelijk vervangen zodat ie nog mee op vakantie kan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan