batterij probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

fritsfrans

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 mei 2012
ik heb een laptop en als ik deze met batterij gebruik dan is er niets aan de hand behalve dat, deze niet meer oplaad en de computer zit ook niets.
Het oranje lampje blijft knipperen en als ik de laptop wil gebruiken zonder voeding dan gebeurd er niets kan ik er nu van uit gaan dat dit aan mijn batterij ligt

Leg je accu een nachtje in de vriezer.
Dit wil met een Li-Ion accu die niet of nauwelijks oplaadt (of binnen 5 minuten weer leeg is) nog wel eens een tweede leven opbrengen.

Of het het probleem oplost dat je laptop de accu niet meer ziet, weet ik niet... maar je kan met de accu toch niets (verder) kapot maken als je hem een nachtje in de vriezer doet.

Laatst bewerkt:
ik heb hetzelfde probleem met mijn laptop. ik had de truc hierboven enkele weken geleden al geprobeert maar werkte voor mij niet. kijk wel uit als je hem in de vriezer doet want je moet de batterij eerst op kamer temperatuur laten komen voordat je het weer in je laptop doet. de batterij kan dan namelijk ontploffen. verder moet je de batterij opladen en dan weer leeg laten lopen (stekker eruit) en dat proces het liefst 4 keer herhalen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan