Batterijen via Deal Extreme

Status
Niet open voor verdere reacties.

nossie

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2008
Berichten
672
Hallo Allemaal,

Graag hoor ik reacties (positief en negatief) van mensen die een nieuwe batterij voor hun telefoon hebben gekocht via Deal Extreme, of indien positief en ook goedkoop, van andere websites.

Ik heb een LG Optimus 2x speed en het toestel werkt op zich nog prima en ja.....bij is het ook crisis dus ik wil niet weer een nieuw veel te duur abonnement afsluiten....dus vandaar mijn vraag.

Ik hoor het wel.

Gr.

Nossie
 
Koop regelmatig bij DealExtreme waarbij ik nog nooit een probleem heb meegemaakt.
 
replacedirect.nl biedt goeie service en is heel betrouwbaar, prijzen zijn ok, je kan kiezen uit verschillende merken per toestel, met verschillende prijzen.
 
Dank voor jullie reacties. Ga eens kijken welke voor mij het beste is.

Gr.
Nossie
 
Als je bij Dealextreme een duurdere batterij koopt en niet voor de goedkoopste kiest zit je wel goed, vooral ook omdat ze geen verzendkosten berekenen!
 
Dank je wel cia.ronaldo.
Heb nog niet besteld maar mn voorkeur ging idd naar de wat duurdere. Ze verkopen 3 of 4 batterijen met dezelfde specificaties. Maar met prijzen varierend tus de $6 en $10. En dan ligt mijn keuze idd bij de wat duurdere, want deze zijn in vergelijking met Nederlandse sites nog steeds goedkoop en wat je zegt; geen verzendkosten. Vindt het nog steeds bijzonder hoor, zulke lage prijzen en dat inclusief verzendkosten. Wel al wat andere spullen gekocht en die bevallen goed. Dus binnenkort maar eens gaan bestellen.

Gr.

Nossie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan