battle field

Status
Niet open voor verdere reacties.

bv bas bv

Gebruiker
Lid geworden
14 jun 2006
battle field vietnam doet het niet ik kan het even spelen en dan valt het spel uit moet ik michien mn video krt vervangen of moet ik aleen de neuwste drivers downloaden mn systeem moet et aankunnen

mn video krt is 64mb
processor is 1000mhz
ram is 384mb
direct x 9.0c

Jou computer lijkt mij toch te zwak voor battlefield vietnam.
De systeemvereiste die op een doosje van een spel staan mag je niet altijd serieus nemen. Dit zijn meestal absolute minimum configuraties. Mijn vorige pc was eentje van 2000Mhz met een 256 MB grafische kaart (geforce 5700le geloof ik) en daarop draaide het al niet vlot.

Laatst bewerkt:
Als je videokaart 3d ondersteunt zou hij het moeten trekken, maar het houdt niet over.

Is de koeling van je videokaart niet toevallig erg stoffig, zodat ie te warm wordt

Voldoet ie aan deze specificaties?

Recommended:
800 MHz CPU
256 Megabytes of RAM
3D accelerated 64 MB video card or equivalent with HW-T&L (Hardware Transform & Lightning) and 24-bit z-buffer
1.2 GB free hard disk space plus space for saved games (additional space required for Windows swap-file and DirectX 8.1 installation)
16X Speed CD-ROM/DVD-ROM
Directx 8.1 Compatible Sound Card
MS compatible mouse
Keyboard

Laatst bewerkt:
dasarvoldoet i aan
en de zijkand van mn copm is altijd open dus veel koeling
michin mn voeding

Het lijkt misschien dat een open kast goed is voor de koeling maar dit is dus zeker niet aan te raden. Er word imens veel stof op je onderdelen geblazen waar door ze zowieso warmer worden. Mss kan dit zelfs je probleem zijn.

weet ik maar angezien ik vaak in mn comp moe zijn lat ik em open:thumb:

re

heey,
ik heb het probleem ook dat ik vaak in m`n pc moet zijn. Maar ik raad het vooral niet aan want je onderdelen gaan dan snel kapot. ik heb al meerdere malen mijn koeler enz. kapot gehad dus ik doe het niet meer.

Jij moet weten of dat je hem open laat. Ik raad het alleszins niet aan.

ik heb em tog van de rommelmarkt
als ik de kap er nau een lods op doe

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan