battle for middle earth II

Status
Niet open voor verdere reacties.

twendeproskater

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2007
Berichten
29
hej,

ik heb lotr: battle for middle earth II gekocht alleen ik kan geen NO-CD crack vinden, kunnen jullie mij helpen?
 
Als je deze gekocht heb, dan heb je geen "No-cd/dvd crack" nodig. Daarbij mogen we je er niet aan helpen.(geen link geven)
 
Waarom wil je een no-CD crack als je het legale spel hebt? je hebt er dan niks aan want als je het spel zonder een CD speelt wordt je pc langzamer
 
Hoe?

Als je het spel legaal gekocht hebt blijft het toch eender hoe je het draait??
Of je nu de originele CD gebruikt, een gekopieerde of een noCD crack. Windows kun je bv. zelfs installeren met iemand anders zijn key, zolang dat jij maar een licentie in handen hebt wanneer ze je controleren. Dat blijft dus echt wel eender.

Officiële melding: ... in NO WAY links or makes it possible to illegally download or acquire any copyrighted game(s) or Serials/Keys (including CD/DVD & Activation Keys).

Ik heb thuis verscheidene games liggen: de Total War reeks, sims, C&C, ... De installatie CD's liggen thuis in m'n kast en ik gebruik de noCD cracks.
Waarom? Ik wil ten eerste niet constant die CD's bij me ronddragen. Ten tweede kunnen ze niet beschadigd worden, Ten derde is verschil in snelheid miniem, en als je PC meer dan de minimum requirements heeft, merk je geen verschil. En ten laatste: dat mag!
 
Op google heb ik het al gevonden hoor:D. Gewoon ff beter zoeken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan