battlecraft opstart error

Status
Niet open voor verdere reacties.

tomboeg

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2009
ik heb battlefield 1942 gekocht met daarbij battlecraft42

maar battlecraft doet raar (werkt neit goed)

het probleem: als ik het programma opstars staat er: i require the WGL_EXT-SWAP_control OPEN GL extension to work

en als ik dan ok klik dan komt er: bc failed to initialize some open GL extensions battelcraft will continue to rune. however, if you experience problems it is recommeded that you update you video drivers

als ik dan ok druk dan reageert het programma niet meer steeds als ik het opnieuw start heb ik hetzelfde probleem

zelf met het spel is niks mis maar ik begrijp dat e rwle iets met me video kaart is ofzo maar wat weet iemand hier raad mee? :confused::confused:

Zal je wel meer info moeten geven over je videokaart.

En de melding geeft aan dat je de driver van je videokaart moet updaten. Driver vind je op de website van de fabrikant van de videokaart.

Je weet wel zeker dat je pc/laptop het spel aan kan?

uhm...

ik weet zeker dat mijn pc het spel aan kan hij draait niet sloom en hij draait (op hoge kwaliteit) :thumb:

ik zal nu even mij videokaart instellingen opzoeken ik typ alles na dus het kan ff duren

alvast bedankt voor je hulp

Laatst bewerkt:
videokaart instellingen

naam: Mobile intel(R) 945M EXPRES chipset family
fabrikant: intel coroporation
chiptype: intel(R) GMA 950
dac-type: internal
totaal geheugen: 128.0mb
huidige: 1280x800 (32 bit) (60HZ)
beeldscherm standaardbeeldscherm

oja het spel bf1942 en battlecraft zijn geinstaleert op een externe harde schijf van 1TB
en het spel draait PERFECT

ik hoop dat dit genoeg informatie is

Laatst bewerkt:
Door naar de website van de fabrikant van de kaart te gaan, daar de juiste driver te downloaden en te installeren. Of naar de website van de fabrikant van je pc en daar kijken of er een driver update voor je graka is.

Had ik overigens ook al aangegeven. Moet ik er wel bij vertellen dat de graka die je hebt een onboard is en eigenlijk niet geschikt is voor games, zeker niet de nieuwere. Dat battlecraft is een progje om maps mee te maken toch? Ook die zal wel wat vragen van je graka.

Edit: Heb even de andere vragen die je hier hebt gestelt bekeken en in sommigen heb ik geantwoord. Ik zie echter ook dat vrijwel elke vraag eindigt met ik snap je niet of er komt helemaal geen reactie meer van je. Ik neem aan dat je begrijpt dat als je iets niet snapt, je duidelijk moet aangeven wat dat dan is en dat een vraag niet kan worden opgelost voor je als je geen antwoorden meer geeft.

Ik hoop dan ook dat het in deze vraag goed af gaat lopen voor de verandering.

Laatst bewerkt:
voor de andere vragen is was even op vakantie maar veel vragen heb ik nu al opgelost gezet

zou je me nog even kunnen helpen met de webstite en het updaten van de video kaart

verder heb ik helemaal geen problemen me tmijn video kaart en alle spellen draaien top!

en ja battlecraft is een programma om maps mee te maken voor battlefield 1942 vietnam enz

als ik het programma opstart staat er dat ik wat mis het programma gaat door met runnen dan klik ik verder verder verder en dan loopt ie vast en reageert ie niet meer steeds weer

en de website kan ik niet vinden daar snap ik helemaal niks van

Waar heb je het over? Nogmaals wees duidelijk in wat je niet snapt. Ik vraag naar het update van je driver en jij geeft het antwoord dat het programma niet werkt, dat wisten we toch al...

Je weet neem ik aan wie de fabrikant is van je pc. Die website moet je dus hebben.
Aangezien je nergens hebt aangegeven welk merk en type pc je hebt, kan ik je dus niet naar de juiste site sturen. Kan je gewoon zelf doen en daar jou model pc opzoeken en de driver downloaden.

ik heb het over battlecraft en hoe kom ik erachter wat de sit eis enzo

Lees jij wel wat er gevraagt en geschreven word?! En dat bedoel ik niet vervelend!

Ik geeft toch aan dat je middels het achterhalen van merk en type pc dus ook de website van jou merk pc kan opzoeken... En aangezien je die hier nog niet hebt vermeld, kan ik je die niet geven. Ik vertel dus nu weer percies hetzelfde als in mijn vorige post.

Geef nou gewoon eens het merk en type van je pc, zoals ik nu al 3 keer heb gevraagt!

antwoord en extra vraagje?

TOSHIBA laptop

oja nog een vraagje je hoeft er niet op te antwoorden ik heb vaak dat mijn stuurprogramma ialmnrt.dll niet mee rreageert waardoor ik moet sluiten en windows opnieuw moet opstarten:evil:

Nou breekt bij mij de klomp! Ik stel toch geen moeilijke vraag?!

Je geeft alleen het merk?! Welk type heb je dan, ik bedoel of wil je elke toshiba driver bij langs gaan op de gok dat je dan de goede vind?

Wat ben je toch allemaal aan het doen?

naam: Mobile intel(R) 945M EXPRES chipset family
fabrikant: intel coroporation
chiptype: intel(R) GMA 950
dac-type: internal
totaal geheugen: 128.0mb
huidige: 1280x800 (32 bit) (60HZ)
beeldscherm: standaardbeeldscherm

systeem fabrikant TOSHIBA

verder weet ik niet wat ik nog moet zeggen ik hoop dat dit genoeg is want het natypen is wel veel werk :(

Dat zijn de gegevens van je videokaart...En natype was niet nodig, deze gegevens stonden er al...

Laatste poging!

Het merk phillips maakt tv's en heeft verschillende modellen. Zelfde geldt voor laptops, het merk is Toshiba, het model is????

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan