Battlefield:1942 internet ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

game-master

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 apr 2002
Effe een vraagje, als ik op het internet wilt spelen, krijg ik telkens te zien 'connection failed' wat kan/moet ik hieraan doen ? een patch ofzo :(

Hallo daar,

Ik speel dit spel ook regelmatig en heb deze melding ook wel een aantal keer gehad. Het is wel belangrijk dat je regelmatig controleert of je wel de nieuwste patch hebt geïnstalleerd. In dit geval is dit de Battlefield 1942 patch v1.45.18.

Als je de melding 'connection failed' krijgt, dan kun je simpelweg geen verbinding krijgen met de server. Zoek gewoon verder naar een andere server. Het komt bij dit spel regelmatig voor dat je geen verbinding krijgt. Kijk daar maar niet meer van op. Heb ik zelf ook regelmatig last van.

Ook bijvoorbeeld krijg ik regelmatig de melding dat de server vol zit, terwijl ik de playerlijst heb ge-refresht en het spel toch aangaf dat er nog spelers bij konden. Best wel irritant. Geloof het of niet, maar er zijn nog steeds regelmatig irritante bugs in Battlefield 1942 te vinden. Dat gebeurt trouwens regelmatig met spellen die te vroeg op de markt komen. Daar is vaak van alles mee aan de hand.

In ieder geval veel succes en veel speelplezier!

Laatst bewerkt:
Bedankt.

Bedankt, maar waar kan ik die patch vinden dan :)

pacth.

Welke patchen moet ik installeren, want ik heb 1.00.001:p En als ik er een pak van 1.04.001 dan gaat dat niet, dus waar kan de patchen downloaden.

Nergens.

Kan nergens die vorige patches vinden alleen 1.45 maar ik moet die vorigen versies hebben.:)

sorry.

Sorry muurhond, ik kwam er al achter :p Maarre verhelpt dit dat 'connection failed' :eek:

Re: sorry.

Geplaatst door game-master
Sorry muurhond, ik kwam er al achter :p Maarre verhelpt dit dat 'connection failed' :eek:

Dat denk ik niet.

Hoe lang heb je dit probleem al dan?

eh muurhond.

Eh muurhond, nu nog een groter probleem :(
Ik heb de patch geinstalleerd, maar als ik hem nu opstart, zie je dat plaatje met die tank, maar ik lbijfop me bureaublad er gebeurd nix, als ik 'CTRL+ALT+DEL.' druk staat er helemaal geen battlefield, helemaal niets hoe los ik dit weer op :confused:

Ps: kan dit komen, omdat ik wel het echte spel hebt, mar een illigale cd-key ? :eek:

Geplaatst door game-master
Ps: kan dit komen, omdat ik wel het echte spel hebt, mar een illigale cd-key ? :eek:

Yep, maar waarom gebruik je die dan ook. Zit toch een key bij je legale versie?

Geplaatst door Muurhond

Yep, maar waarom gebruik je die dan ook. Zit toch een key bij je legale versie?

inderdaad, dit klinkt heel vaag:confused:

Er is nix op tegen als je een illegale versie hebt hoor. Mag je heus gewoon zeggen. Probleem is alleen dat dat dan de oorzaak is van je probleem.

Zo heb ik ook HalfLife1 illegaal en ik kan bijv met de mods (Day of Defeat) ook niet online, vanwege een illegale key. Dat lost de nieuwste patch zelfs niet op. (en terecht, ga je et spel maar kopen)

heb he wel.

Muurhond heb het orginele spel wel, ik mocht hem van iemand branden, maar nou zou hij de cd-eky over msn geven, maar ik wilde hem al spelen, dus ging ik naar ********* om een cd-key te vinden :) Maar nu start me hele spel niet meer op :evil: Hoe los ik dit nu op, het kwam nadat ik de patch had gedownt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan