Battlefield 1942

Status
Niet open voor verdere reacties.

knackje

Gebruiker
Lid geworden
9 sep 2002
Hallo,

Ik wilde net even een netwerk game opzetten in battle filed 1942. Alleen het werkt niet. Ik vul alles in en vervolgens druk ik op go local. Dan komt opeens dit gekke beelscherm ( zie plaatje) en blijft de hele tijd zo staan. Wanneer ik dan op die nadere pc ga kijken wordt die server wel herkend echter wanneer ik join krijg ik een error dat ie geen contact kan maken.

Toen heb ik het andersom geprobeerd dus die andere pc als server maar met hetzelfde resultaat.

Wat doe ik nu fout? Ik heb beide pc al geupdate tot en met versie 1.31

Ik hoop dat iemand dit weet. En voordat mensen het gaan vragen: IK HEB DE LEGALE VERSIE!

Alvast bedankt

knackje

Was het plaatje vergeten, maar hierbij dan:

Bijlagen

• battlefield.jpg
    battlefield.jpg
    30,3 KB · Weergaven: 50
Volgens mij is dat ook alles wat je nodig hebt, probeer maar eens vanaf de andere PC te joinen. Of geeft het venstertje een foutmelding?

Overigens is het onmogelijk om op dezelfde PC een server te draaien en tegelijkertijd mee te spelen. Óf je moet een Pentium 6 18,4 GHz hebben... .

Oh ik dacht dat ik dan ook daarmee kon spelen. Dan zal dat het wel zijn. Kan een amd 700 met 128 mb ook als server fungeren of is die niet goed genoeg?

groeten

knackje

Een overzichtje:

Code:
CPU / NETWORK 128kbit | 256kbit | 512kbit | T1(1.4Mbit) > 2Mbit | 10Mbit > T3(45Mbit)
PIII 500 /       2    |    4    |    8    |         12          |        12
PIII 800 /       2    |    4    |    8    |         20          |        20
PIII 1300 /      2    |    4    |    8    |         24          |        32
PIV 2000 /       2    |    4    |    8    |         24          |        64

Mits je dus met niet meer dan ongeveer 10 spelers op de server gaat, moet dat wel lukken.

Aha Bedankt hoor, Wilde maar met 2 man spelen. Gewoon om te kijken of het zou werken. Maar weet je waar moet ik kijken als ik die server wel kan zien maar als ik wil joinen krijg ik de foutmelding connection failed.

Waar zou zoiets aan kunnen liggen?

knackje

Zit er niet een firewall tussen (check ook de ingebouwde firewall van XP)? En geeft de server een gedetailleerdere foutmelding?

Hoi,

Ik heb een hardware matige router en daar zit wel standaard een firewall in. Moet ik misschien zo'n poort door mappen. Alles kan ik verder doen bestanden uit wisselen enzo.

groeten

knackje

edit: xp fire wall staat niet aan.

Server zegt helemaal niks blijft dat zwarte scherm met link boven een rijtje getallen die veranderen

Hoi het is al gelukt IK had alleen op 2 computer die 1.31 patch geinstalleerd niet op die server. Dus dat was het probleem.

Toch bedankt voor de moeite he voor al die tabel is erg handig om te weten

knackje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan