Battlefield 2 crash to desktop macbook pro

Status
Niet open voor verdere reacties.

diederio

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2008
Berichten
10
Beste lezers,
Ik probeer nu al een week Battlefield 2 aan de gang te krijgen op mijn Macbook pro maar steeds als ik aan het spelen ben wordt het beeld zwart en vrijwel direct daarna zie ik het bureaublad.
mijn specs zijn:
macbook pro (early 2008 )
2.4 ghz intel core duo
2gb ram
Geforce 8600M GT
200GB hdd
windows xp pro 2002 SP2
boot camp versie 2.1
battlefield v1.0
ook heb ik de drivers van de videokaart geupdate naar de allerlaatste op de nvidia site.
BF draai ik met alles op hoog en 8x anti Anti analising.
van een macbook pro mag je toch wel verwachten dat hij dit aankan.

ik hoop echt dat jullie mij kunnen helpen want ik ben onderhand een beetje wanhopig

MVG
Diederio
 
Ik probeer nu al een week Battlefield 2 aan de gang te krijgen op mijn Macbook pro maar steeds als ik aan het spelen ben wordt het beeld zwart en vrijwel direct daarna zie ik het bureaublad.

hetzelfde probleem heb ik met mijn Hitman Blood Money
alleen ik run op windows XP en heb veel lagere systeem stats dan jou :p
maar jou PC zou het ook moeten aan kunnen, als ik een oplossing vind zal ik het je wel vertellen, en misschien zou jij hetzelfde willen doen :eek:

grtz
 
hetzelfde probleem heb ik met mijn Hitman Blood Money
alleen ik run op windows XP en heb veel lagere systeem stats dan jou :p
maar jou PC zou het ook moeten aan kunnen, als ik een oplossing vind zal ik het je wel vertellen, en misschien zou jij hetzelfde willen doen :eek:

grtz

is goed, alvast bedankt.
heb je ook een mac of een pc?
MVG
Diederio
 
****update!!!

UPDATE*****:
Als ik offline speel dus gewoon tegen de computer dan crasht hij niet:confused:
aan de ene hand is dit logisch want online moet hij ook van internet gegevens verwerken en daar speel je natuurlijk met veel meer mensen, maar aan de andere kant offline moet de computer natuurlijk ook al die bots aansturen.

Surgesties?????????:(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan